Kiekvienas dalyvis su savimi turi turėti GPS daviklius. Tokį įtaisą įtaisyti automobilyje – kur kas lengviau nei ant motociklo, todėl A.Gelažnininko komanda susidūrė su nesklandumais. Visgi netrukus į pagalbą atėjo Lenkijos atstovai ir dar po kelių akimirkų GPS daviklis buvo pritvirtintas prie motociklininko plieninio žirgo.
Siekdami pažymėti pirmą kartą Dakare startuojančius lenktynininkus, techninės komisijos metu, organizatoriai A.Gelažninkui skyre naujoko lipduką.
Kalbėdamas apie turėtą treniruotę Limoje A.Gelažninkas ją lygino su testais Dubajuje. Lenktynininkas sakė, kad tik mažesnės kopos, kurios yra minkštesnės primena Dubajaus smėlynus, tačiau didesnės ir kietesnės Peru dykumos kopos jėgų pareikalavo daugiau.
„Į didesnės kopos viršūnę motociklas sunkiai užtraukdavo, tad jei nėra tinkamo pagreičio, į viršų užvažiuoti labai sudėtinga – tenka apsisukti ir bandyti dar kartą“, – įspūdžiais dalijosi A.Gelažninkas.
Motociklininkas atviravo, jog su komanda nusprendė motociklą tausoti. A.Gelažninko teigimu, motociklas nėra naujas, o važiuoti teks dešimt dienų, tad technika privalo atlaikyti.
Pirmas kartas Dakare reiškia ir platesnį instruktažą apie numatytą tvarką, tačiau A.Gelažninkas teigė, kad jo metu iš organizatorių nieko naujo nesužinojo. Vienintelė negirdėta taisyklė, anot sportininko, jei motociklą pasivys automobilis ar sunkvežimis, motociklininko vairuotojas gaus įspėjamąjį signalą. Mat taip bus siekiama užtikrinti dalyvių saugumą ir minėtasis signalas bus siunčiamas likus 300 metrų nuo skirtingose grupėse dalyvaujančių lenktynininkų.
Taip pat šiais metais keičiasi ir Neutralizacijos taisyklė. Mat anksčiau, atvykus į poilsio zoną, atsakingas teisėjas pranešdavo, kada galima minėtą zoną palikti. Taisyklės nurodo, kad išvykus per anksti ar per vėlai yra skiriamos baudos, tačiau šiais metais tvarka pasikeitė ir visą reikiamą informaciją lenktynininkai matys skaitmeniniame laikrodyje.