Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pirmieji nuostoliai „Eneos 1000 km“ treniruotėje: sudaužyta „Toyota Celica“

„Eneos 1000 km“ lenktynių penktadienio treniruotės neapsiėjo be nuostolių. Pirmoje treniruočių sesijoje apdaužyta priekine dalimi į techninio aptarnavimo zoną buvo partemptas „Bauer Racing“ BMW M3, o antros treniruotės netgi buvo sustabdytos: mėlynoji „Toyota Celica“ tiesiosios pabaigoje, kur automobilių pasiekiamas greitis viršija 200 km/val., nulėkė nuo trasos ir rėžėsi į atitvarus.
„Blue Ghost racing team“ komandos avarija
„Blue Ghost racing team“ komandos avarija / Tomo Markelevičiaus nuotr.

„Blue Ghost racing team“ komandos „Toyota Celica“ vairavęs Modestas Jakas teigė, kad automobiliui tiesiog dingo stabdžiai. Tai įvyko pačioje blogiausioje tam vietoje – tiesiosios gale, kur automobilių greitis yra didžiausias. 

„Važiavau šeštą ar septintą ratą, stabdžius jau buvau įšildęs. Ir tiesiosios gale dingo stabdžiai. Spaudžiau stabdžių pedalą, ir iki dugno jį numyniau – viskas“, – prisiminė M.Jakas.

Rolando Sutkevičiaus nuotr./„Blue Ghost racing team“ komandos avarija
Rolando Sutkevičiaus nuotr./„Blue Ghost racing team“ komandos avarija

Automobilis itin nenukentėjo. Kaip kalbėjo komandos mechanikai, reikės tik pakeisti „Celica“ radiatorių bei kelias detales mašinos priekyje.

Linksmai prisimindamas incidentą, jis teigė, kad išgelbėjo du lenktyninius automobilius – kai pastebėjo, kad dingo stabdžiai, tiesiai priešais jį važiavo kiti du sportininkai.

„Kai tai pastebėjau, priešais buvo du automobiliai, bet būtų nelabai sportiška trenktis į juos, kad sumažintum smūgį ir sugadintum dar dvi mašinas. Tai pasirinkau kitą variantą – išvažiavimą iš trasos“, – kalbėjo M.Jakas.

Automobilis itin nenukentėjo. Kaip kalbėjo komandos mechanikai, reikės tik pakeisti „Celica“ radiatorių bei kelias detales mašinos priekyje. Kaip pavyko išvengti didelių nuostolių didžiuliu greičiu nulėkus nuo trasos ir suskaldžius kelias tonas sveriantį betoninį bloką, tiek incidentą regėję teisėjai, tiek automobilį apžiūrėję mechanikai aiškina paprastai, – pasisekė.

VIDEO: „Toyota Celica“ avarija
VIDEO: ENEOS 1000 km lenktynių penktadienio treniruoės

Gerina laikus

Treniruotėse visi dalyviai gerina savo vieno rato įveikimo laikus. Lyginant su ketvirtadieniu, visi sportininkai greitėja 2-3 sekundėmis – trasa pasidengia gumos sluoksniu, asfaltas šyla, tad lenktyniniai automobiliai gali važiuoti greičiau.

Penktadienio ryte greičiausias buvo Jonas Gelžinis, trasos ratą su „Porsche 911 GT3 Cup“ įveikęs per 1 min. 11,594 sek. Antras – Sebastiaanas Bleekemolenas („Porsche 911 GT3 Cup), atsilikęs apie 0,6 sek., nedaug nuo jo atsiliko Simas Juodviršis su „BMW M4 Silhouette“.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Treniruotės akimirka
Tomo Markelevičiaus nuotr./Treniruotės akimirka

Penktadienio vakarą vyksiančioje kvalifikacijoje dalyviai išsiaiškins starto pozicijas, iš kurių pradės šeštadienio lenktynes. Nors ištvermės lenktynėse geras kvalifikacinis rezultatas reiškia tik žiniasklaidos dėmesį ir neturi nieko bendro su geru rezultatu varžybose, dalyviai jose stengiasi iš visų jėgų – parodyti, kad vieną ratą gali įveikti greičiau nei kiti, daugeliui yra principo reikalas.

Vis tik dauguma dalyvių galimybes kvalifikacijoje vertina realistiškai. Vienas tokių – Kazimieras Vasiliauskas. „Geriausiu atveju galime kvalifikuotis aštuntoje vietoje – septyni automobiliai yra akivaizdžiai greitesni už mus“, – kalbėdamas apie kvalifikacijos tikslus, kalbėjo „Liqui Moly racing team“ komandos vairuotojas, lenktyniaujantis trečios serijos BMW automobiliu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos