Palyginti su praėjusiais metais, ant automobilio daug ploto užėmusią baltą spalvą didžiąja dalimi pakeitė juoda, siejama su naujo rėmėjo „Claro“ atėjimu iš paskos pilotui Segio Perezui.
„VJM07 atrodo įspūdingai, o naujosios spalvos atspindi „Sahara Force India“ evoliuciją. Visada tikėjau, kad mūsų bolidai yra patraukliausi akiai, tačiau perėjimas prie juodos pagrindinės spalvos suteiks mums naują agresyvią išvaizdą“, – taip pokyčius komentavo komandos vadovas Vijay Mallya.
Ekipa kol kas pateikė tik vieną bolido profilio nuotrauką, iš kurios nesimato automobilio nosies konstrukcijos. Neoficialių šaltinių duomenimis, ši turėtų priminti skruzdėdą.
„Beveik kiekviena dalis sukurta iš naujo, nuo pat priekinio sparno iki galinio difuzoriaus. VJM07 vis dar slypi 2013-ųjų bolido genai, tačiau tų pačių rezultatų turėjome siekti kiek kitu keliu“, – taip automobilį komentavo „Force India“ technikos direktorius Andrew Greenas.
Didžiausias iššūkis buvo aušinimas. Didžiąją praėjusios vasaros dalį praleidome bandydami perprasti naujos galios grandinės aušinimo specifiką
„Didžiulis iššūkis buvo pakeitimai, būtini įdiegiant naują galios grandinę. Tai didžiausias pokytis, kokį tik mačiau sporte nuo savo darbo pradžios 1990-aisiais.“
„Didžiausias iššūkis buvo aušinimas. Didžiąją dalį praėjusios vasaros praleidome bandydami perprasti naujos galios grandinės aušinimo specifiką ir kaip geriausiai tai optimizuoti bolide.“
Komandai šiemet atstovaus du nauji lenktynininkai: iš „McLaren“ pereisiantis Sergio Perezas bei iš „Sauber“ sugrįšiantis Nico Hulkenbergas. Ekipa toliau naudos „Mercedes“ variklius.
Naujasis „Force India VJM07“ pirmąjį kartą trasoje pasirodys pirmuosiuose žiemos F-1 bandymuose Jereze sausio 28–31 d.