Pirmoji „Rallye Breslau“ diena itin sėkmingai klostėsi „CFMOTO Factory Racing Team“ ekipos keturratininkui Adomui Gančieriui. „CFMOTO CFORCE 1000“ keturratį vairuojantis lenktynininkas pirmame greičio ruože pademonstravo ketvirtą trasos įveikimo laiką, o antrame greičio ruože finišavo antras.
Subendrinus abiejų greičio ruožų rezultatus Adomas Gančierius klasifikuojamas antroje ATV klasės, kurioje startavo 22 keturratininkai, vietoje. Jis nuo lyderio, Lenkijos sportininko Danielio Radzio Pingwino atsiliko kiek daugiau nei 5 minutes.
Lietuviui pavyko aplenkti kitą, itin patyrusį keturratininką Arkadiuszą Lindnerį. Šių metų Dakaro maratone dvyliktoje ATV klasės vietoje finišavęs lenkas antrame greičio ruože paklydo savo šalies miškuose ir nuo Adomo Gančieriaus po dviejų greičio ruožų atsilieka kiek daugiau nei keturiomis minutėmis.
„Pirmas greičio ruožas man nelabai patiko. Reikėjo įsivažiuoti, nes savaitę laiko buvau nevažiavęs. Padariau smulkių navigavimo klaidų. Na, o antras greičio ruožas klojosi labai gerai, be klaidų, bet su fokusais, kur jau sakiau sau, kad reikia pristabdyti, nes kitaip nefinišuosiu.
Padėjau kolegai lietuviui atsiversti keturratį, nes apvirto antro ruožo šeštame kilometre. Daugiau viskas gerai. Mechanikai turės peržiūrėti važiuoklę, nes buvo stiprių smūgių. Ir keisime variatoriaus diržą, nes po „Perimetro“ buvo nekeistas. Atvažiavome su juo jau 800 kovinių kilometrų. Šiaip viskas gerai. Dar tik pirma diena. Reikia tokį tempą palaikyti ir pasiekti finišą penktą dieną“, – pasakojo Adomas Gančierius.
Tiesa, šie rezultatai yra preliminarūs ir skaičiuojami pagal trasoje sugaištą laiką. Organizatoriai vėliau pateiks ir galutines pirmosios dienos pozicijas, kurias pakoreguoti gali trasoje ar pervažiavimuose užsidirbtos laiko baudos. Itin skaudžiai baudžiama už greičio viršijimą ten, kur greitis apribotas. Tačiau Adomas Gančierius tikina, kad iš praėjusių metų klaidų pasimokė ir nurodytų apribojimų stengėsi laikytis.
„Keliose vietose šiek tiek gal ir viršijau greitį vienu ar dviem kilometrais, bet tik akimirksniui ir iškart prisistabdydavau. Šiaip kažkokių klaidų nepadariau, už ką galėčiau gauti baudos. Apsirengiau tik per šiltai. Čia šiandien buvo 27 laipsniai šilumos, dar nuo keturračio karšta, miškuose vėjo nėra, tai tikrai karštis vargino“, – kalbėjo Adomas Gančierius.
Tuo metu SSV klasėje motobagiu „CFMOTO ZFORCE 1000 SPORT“ besivaržantis Antano ir Audronės Kanopkinų duetas trasoje turėjo šiek tiek sunkumų. Ekipažas neišvengė klaidų ir į greičiausiųjų gretas kol kas nepretenduoja. Tačiau duetas tikisi, kad jų pozicija turėtų pagerėti suskaičiavus baudas, mat komanda stengėsi maksimaliai laikytis apribojimų.
„Padarėme tikrai daug klaidų tiek iš vairavimo, tiek iš navigacinės pusės. Sunku pasakyti, kokioje pozicijoje esame. Kol kas yra tik preliminarūs rezultatai, kurie mažai ką sako. Džiaugiamės už kitą lietuvių komandą „Specialist Racing Team“, kurie pagal preliminarius duomenis yra pirmoje SSV klasės vietoje. O mes – kažkur tarp 2 ir 36 vietos.
Šiandien buvo labai daug avarijų, sudužo daug brangios technikos, todėl visi mechanikai čia turės labai daug darbo. Naktis bus ilga“, – sakė Antanas Kanopkinas.
Audronė Kanopkinienė antrino vairuotojui ir teigė, kad jau pirmąją dieną organizatoriai dalyviams iškart pasiūlė sudėtingus greičio ruožus. Tačiau po ne itin sėkmingos varžybų įžangos duetas rankų nuleisti neketina – prieš akis dar 80 procentų varžybų ir keturios dienos kovos.
„Šiandien greičio ruožai buvo sudėtingi tiek Antanui vairavimo prasme, tiek man – navigavimo. Pagrindinė mūsų klaida galbūt buvo ta, kad sudvejodavome savo sprendimais ir pasitikėdavome kitomis komandomis. Iš to ir gimė klaidos. Bus pamoka kitoms dienoms. Turime tam laiko. Na o šiandien gal ir ne pats geriausias finišas, bet finišas. Klaidų pridarėme už visą savaitę, tai kitas dienas reikės sunkiai dirbti“, – pridūrė Audronė Kanopkinienė.
Visus komandos nuotykius ir įspūdžius „Rallye Breslau“ varžybose galite sekti ekipos „Facebook“ puslapyje.