Varžybų dieną apniukęs oras nesugadino renginio, komandos mėgavosi po žiemos išsiilgtomis mėgėjiškomis komandinėmis ištvermės lenktynėmis autokroso trasoje.
Trasą prižiūrėjo sunkioji technika, dalyvių važiavimo laiką matavo profesionali matavimo įranga, o pačias varžybas prižiūrėjo licencijuoti LASF teisėjai.
Ketvirtojo sezono atidarymas tradiciškai prasidėjo nuo treniruočių, dalyviai susipažino su trasos konfigūracija, pasirinko strategiją. Pagal treniruotėse parodytą tempą, dalyviai buvo suskirstyti į dvi grupes.
Kaip jau įprasta po varžybų atidarymo garbės rato, prie starto linijos buvo išrikiuotos varžybų dailiosios lyties atstovės. 15 minučių trukmės kvalifikacinio važiavimo metu, jos stengėsi užfiksuoti greičiausią savo rato įveikimo laiką. Greičiausiai trasą įveikė „4x4 Kalvarija“ komandos atstovė ir buvo apdovanota „Oksana Butkutė Permanent make up“ įsteigta taure ir „Sidabra Jewerly“ prizu.
Po merginų į automobilius sėdo vaikinai, taip pat bandydami per duotą laiką parodyti, kuo geresnį rezultatą. Čia geriausiai sekėsi komandos „Juozuko lankai be Juozuko“ komandos atstovui – Andriui Adomaičiui, kuriam įteiktas UAB „Verslo rykliai“ įsteigtas prizas.
Susumavus visų trijų vairuotojų geriausius trasos įveikimo laikus tapo aiškūs tos dienos kvalifikacijos prizininkai klasėse „IKI 1800“ ir „VIRŠ 1800“.
Klasėje „IKI 1800“ triumfavo komanda „4x4 Kalvarija“ keturiomis sek. aplenkusi „Babynė“ sportininkus. Dar sekunde nuo jų atsiliko „Gazuota bulka“ trijulė.
„Virš 1800“ klasėje pirmąją ir antrąją vietas skyrė, kiek mažiau nei 0,7 sek. Šį kartą greitesni buvo „Juozuko lankai be Juozuko“ ekipos atstovai, aplenkę „Tomekla“ pilotus. Atsilikę 2 sek. trečioje vietoje finišavo „Construction agent“ komanda.
Pagal kvalifikacijoje parodytus rezultatus komandos buvo išrikiuotos finalinio važiavimo startui. Finalą taip pat pradėjo merginos, jos privalėjo įveikti ne mažiau kaip 15 ratų, o po jų jau galėjo keistis su komandų vyrais, kurie turėjo atlikti pagrindinį komandinį darbą - sėkmingai nuvažiuoti 55 ratus.
Pasitraukus iš trasos saugos automobiliui iš karto prasidėjo karšta merginų kova. Pirmojoje pozicijoje startavusi „4x4 Kalvarija“ komandos vairuotoja, kurį laiką sėkmingai gynėsi nuo varžovių ir savo poziciją išlaikė. Tačiau viename iš posūkių kliudžius trasos atitvarą buvo apgadintas jos vairuoto „Volkswagen Golf“ automobilio priekis. Tuo pasinaudojo ir į lyderio poziciją išsiveržė komanda „Elkitas“, tačiau po vairuotojų pasikeitimo ir techninių problemų į pirmą vietą pakilo „Premo“, kuri po atkaklios kovos laimėjo 4 sezono pirmąjį etapą. Antrą vietą iškovojo komanda „Babynė“, o trečiosios vietos taures į viršų kėlė „Gazuota bulka“ komandos nariai.
Vyrų kova buvo kur kas aršesnė, komanda „Ginerda“ apskriejo visą ratą su atsidariusiu variklio dangčiu, tačiau teisėjams nespėjus pakelti juodos vėliavos komandos automobilio variklio dangtis stebuklingai užsidarė, tačiau finišuoti šiai komandai pirmajame etape sutrukdė išlūžęs ratas, ji savo pasirodymą baigė šalia trasos.
Dramatiški vaizdai tuo nesibaigė, komanda „Daitrada“ su „Peugeot 206“ demonstravo meistrišką važiavimą ir į finišą skriejo be vieno galinio rato, negana to jie lenkė ne vieną varžovą.
LR Seimo nario Algirdo Butkevičiaus greičiausiai vilkaviškiečių komandai įsteigta taurė šį karta keliavo į varžybų debiutantų „Tomekla“ komandos narių rankas.
Jau įprastu tapusio sportiškiausio automobilio rinkimuose, kurio nugalėtojas išrenkamas soc. tinkle „Facebook“ vykstančio konkurso metu tapo „Antra pavara“ automobilis „Ford Focus“.
Antrasis šių varžybų serijos etapas planuojamas Gegužės 15 d. Tauragėje, Sungailiškių autokroso trasoje.