Visos naujienos apie Dakaro lietuvius – specialioje rubrikoje
Mykolas Paulavičius teigė, kad šios dienos greičio ruožas buvo išties klastingas. Pervertinus savo galimybes buvo galima lengvai patirti virtimą, ar susidurti su itin tankia augmenija.
Tačiau lietuvis su šiais iššūkiais susitvarkė ir į finišą grįžo sveiku motociklu ir be jokių skausmų kūne. Anot „Planet Superfood Lietuva“ komandos motociklininko, pati greičio ruožo specifika buvo būtent tokia, kokios jis tikėjosi ir kuri atitinka jo važiavimo stilių.
„Turime pirmą rimtos dienos finišą. Diena buvo sunki, bet man tikrai labai patiko. Buvo ir greitų, ir labai lėtų, ir smėlingų, ir akmenuotų atkarpų. Net tokių „trial“ stiliaus, kurias ne visi mėgsta. Man tai tokios labai patinka.
Buvo nemažai klaidžių kelių. Aišku, paklydau ir pats. Navigacija pakišo koja. Galbūt maršrutas persipynė su praėjusių metų trasomis, tad nuvažiavau ne tomis vėžėmis. Teko grįžti, praleidau du kelio taškus, bet viskas gerai, su nuotaika. Pasižiūrėjau, kaip kiti voliojasi, bet pats nekritau nė karto.
Toks jausmas, kad per greitai tas ruožas baigėsi. Tikėjausi, kad važiuosiu dvigubai ilgesnę distanciją. Jei kas duotų dar pavažiuoti, tai ratuką ar du dar įsukčiau. Tikrai mano trasa. Važiuočiau ir važiuočiau. Jei tokia trasa būtų visas dvi savaites, būtų tikrai super“, – sakė Mykolas Paulavičius.
„Planet Superfood Lietuva“ pilotas sako, kad šią dieną puikiai atlaikė ir jo vairuojamas KTM motociklas. Tiesa, buvo kiek prašauta su padangų pasirinkimu, tad prieš antrą Dakaro ralio etapą Mykolas Paulavičius atliks pakeitimus.
„Pasirinkau ne tokią galinę padangą šiai dienai, tai teko labai stipriai paslidinėti. Dėl to praradau daugiau energijos. Rytojui dėsiu kitą padangą. Tikiuosi, kad rytoj bus sunku, nes šiandien tikrai nebuvo sunku ir važiavau su šypsena. O rytoj rinksime patirtį toliau“, – kalbėjo Mykolas Paulavičius.
Antrąją Dakaro dieną dalyvių lauks 48 valandų „Chrono“ greičio ruožas. Jis truks dvi dienas ir bendras jo ilgis – daugiau nei 900 kilometrų. Dalyviai po pirmosios „Chrono“ maratono dalies stos nakvoti viename iš kelių maršrute įrengtų bivakų ir negalės sulaukti savo komandos technikų pagalbos bei kitą dieną privalės tęsti lenktynes nuo ten, kur išvakarėse jas baigė.