„Junior 1000“ klasėje triumfavo Matas Rimkus, kuris tądien didesnio pasipriešinimo iš varžovų nesulaukė bei užtikrintai laimėjo visus važiavimus, įskaitant ir finalinį. Antroje vietoje finišavo tik šiemet autokrose debiutavęs Darvidas Šarkūnas, o trečioje vietoje pasirodymą baigė Nikita Iljin. Per žingsnį nuo podiumo liko autokroso naujokas Jokūbas Bagdanavičius.
Itin daug veiksmo buvo klasėje „Mini Buggy“, kurioje šįkart susirinko ko gero rekordinis dalyvių skaičius – net 14 mažųjų bagių. Didžiąją rikiuotės dalį sudarė Latvijos lenktynininkai, tačiau nugalėtoju čia tapo lietuvis Patrikas Dungveckis. Alvis Pinkulis iškovojo antrąją vietą, o ant trečiojo laiptelio prasibrovė Kristupas Pilipavičius.
Itin dramatiškai finalas susiklostė vietos lenktynininkui iš Plungės Germantui Geležiniui. Nors jis visą dieną pretendavo į greičiausiųjų gretas, tačiau finale patyrė incidentą ir buvo priverstas pripažinti varžovų pranašumą.
„Super 1600“ klasėje triumfavo Matas Pocius, už savęs praktiškai visą laiką laikęs Latvijos autokroso legendą Kasparą Silenieką. Dėl trečiosios vietos kova virė tarp Roberto Steniulio ir Eriko Narbuto. Visgi galiausiai trečias pro šachmatinę vėliavą praskriejo Robertas Steniulis.
Klasėje „Super 2000“ niekas neprilygo Laurynui Petraškai, lenktyniavusiam „Lada RS8“ automobiliu. Antrą rezultatą tarp vienuolikos dalyvių užfiksavo Antanas Mažonas, o trečias finišavo Edvinas Miknius. Šios klasės dalyvių gretose du dalyviai patyrė virtimus – latvis Maris Mardoks ir lietuvis Deividas Vasalauskas.
„SuperCars“ klasėje po Deivido Vareikos pasitraukimo dėl pavarų dėžės gedimo niekas neprilygo Audriui Staniui. Finale į antrąją vietą prasibrovė Edgaras Urba, o ant trečiojo laiptelio žengė tądien itin stabiliai ir užtikrintai važiavęs bei galingesnę techniką vairavusius varžovus už savęs išlaikyti sugebėjęs Raimondas Monstvila.
Itin sunkią dieną čia turėjo plungiškis Ričardas Mockus. Nors jis nuolat laikydavosi tarp greičiausių dalyvių trejeto, tačiau koją jam pakišo techniniai gedimai. Būtent dėl „Volkswagen Golf“ kaprizų jis taip pat sustojo ir finale.
Komandinėje A lygos čempionato įskaitoje nugalėtojais tapo „Smart Motorsport“ rinktinė. Antri liko „Emsport“ atstovai, o trečią poziciją iškovojo Plungės ASK ekipa.
Pirmenybių klasėje 1600 nugalėtoju tapo Ignas Petreikis, nors jam diena nebuvo pati lengviausia. Dėl šios pozicijos jam teko kovoti su dar keturiais patyrusiais oponentais. Antroje vietoje finišą pasiekė Saulius Guoga, šiemet po pertraukos sugrįžęs į autokroso discipliną. Vidmantas Šakinis šįkart džiaugėsi trečia vieta, nors ambicijų jis veikiausiai turėjo ir dėl aukštesnių pozicijų.
Itin dramatiškai finalas susiklostė klasėje 2000. Čia penkis ratus lyderiavo Andrius Jonušas, tačiau vos pradėjęs paskutinį, šeštąjį ratą jis ėmė lėtėti dėl jo „Volkswagen Golf“ ištikusio gedimo. Tuo metu jam iš paskos važiavęs Modestas Banelis nesuprato, jog varžovas greitį mažina dėl gedimo ir pagalvojo, kad oponentas stoja dėl to, kad visi šeši ratai jau įveikti ir finalas baigėsi.
Andriaus Jonušo gedimu ir Modesto Banelio apsiskaičiavimu pasinaudojo trečioje vietoje važiavęs Viktoras Mikuckis, kuris vienu ėjimu aplenkė abu oponentus ir pakilęs į pirmą vietą laimėjo finalą finišuodamas verdančiu „Renault Clio“.
RWD3000 klasėje susibūrė keturi dalyviai. Čia finalas itin nesėkmingai susiklostė kone visą dieną lyderiavusiam Martynui Vaškiui. Jis po incidento finale nusirito į paskutinę vietą ir varžovų nebepavijo. Nugalėtoju čia tapo Karolis Petreikis, kuriam įkandin finišavo Vilmantas Padegimas. Trečioje vietoje pasirodymą baigė Kęstutis Garnelis.
Komandinėje B lygos įskaitoje nugalėtojais pripažinta „Emsport“ komanda, kuri vienu tašku aplenkė „Ekroso“ komandą. Treti liko Plungės ASK atstovai. Tačiau čia taškai bus perskaičiuoti, kadangi oficialiuose rezultatuose įsivėlė klaida ir Saulius Guoga, startavęs klasėje 1600, vietoje antros pozicijos buvo įrašytas trečioje.
Nors taurėmis ir prizininkų pakylos laipteliais su oponentu Vidmantu Šakiniu Saulius Guoga apsikeitė iškart per apdovanojimus, tačiau taškų, atneštų į „Ekroso“ komandos kraitį, panašu, niekas neperskaičiavo. Tačiau po korekcijų du papildomus taškus gavusi „Ekroso“ komanda veikiausiai bus laikoma šio etapo nugalėtoja komandinėje įskaitoje.
Šiame etape organizatoriai surengė ir dar trijų, ne čempionato klasių važiavimus. „Buggy Cup“ įskaitoje buvo pakviesti varžytis bagiai, kurių čia susirinko trys. Nugalėtoju čia tapo Andrius Lugauskas, pranokęs Kęstutį Krakį. Trečias liko gedimą patyręs ir anksti iš kovos pasitraukęs Saulius Žunda.
Plungėje žiūrovai galėjo išvysti ir dar dvi klases, kurios įprastai matomos kaimyninės Latvijos čempionate. Viena iš klasių – „Extreme Junior“, kurioje lenktyniauja vaikai nuo 10 iki 15 metų. Jie varžosi „britvų“ variklius turinčiais bagiais. Tiesa, jaunimo klasės technikos variklių sūkiai yra apriboti iki 9000 apsisukimų per minutę. Šioje klasėje startavo šeši latviai ir du lietuviai. Nugalėtoju čia tituluotas visą dieną lyderiavęs Janis Kozlovskis. Roberts Čakurs finišavo antras, o trečią vietą iškovojo Oskars Zakitis. Per žingsnį nuo podiumo finišavo Daugirdas Dungveckis, o Ąžuolas Dungveckis finišavo šeštas.
Kitoje klasėje „Xtreme“, kur apribojimai sūkiams jau netaikomi ir varžosi vyresni sportininkai, triumfavo jaunasis lietuvis Matas Zavarskis. Nors jam tik 14 metų ir jaunuolis dar galėtų lenktyniauti su savo amžiaus oponentais, startuoti su vyresniais varžovais jis nusprendė po pernai duoto pažado laimėjus „Xtreme Junior“ čempiono vardą kopti į aukštesnę kategoriją. Ir Plungėje Matui Zavarskiui sekėsi puikiai. Būtent finale jis atskleidė visą savo potencialą ir tapo nugalėtoju. Antras finišavo Mikus Neško, o trečias – Roberts Rumbenieks. Per žingsnį nuo podiumo liko dar vienas lietuvis Donatas Krasauskas.
Po šio etapo Plungės autokroso trasoje Lietuvos automobilių kroso čempionato kalendoriuje lieka du etapai. Priešpaskutinis įvyks Ukmergėje, o paskutinysis – Šakių rajone esančioje Pavilkijo trasoje.