Šie metai Ramūnui ir Titui Čapkauskams buvo itin intensyvūs. Daugiausiai dėmesio jie skyrė Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionatui, kur komanda varžėsi „Cupra TCR“ automobiliu. Kaip sakė Ramūnas Čapkauskas, didelės pastangos davė vaisių – po paskutinio etapo jis užsitikrino dar vieną čempiono titulą į savo kolekciją. Ne ką prasčiau sekėsi ir jo ekipos draugams.
„Šiemet man pavyko laimėti „Baltic Touring Car Championship“ čempiono titulą BTC4 klasėje. Su sūnumi Titu važiavome dviejų valandų lenktynes, kur buvo 28 dalyviai ir tapome čempionais. Tuomet keturių valandų lenktynėse buvome antri absoliučiai ir pirmi klasėje. Be to, mūsų komanda, kuri turėjo latvių lenktynininką Valtersą Zviedrį, tapo „Porsche Sprint Challenge NEZ“ – Šiaurės Europos zonos šalių lenktynių nugalėtoja. Mums tik tikrai svarbus pasiekimas.
Labai džiaugiuosi sūnumi Titu, kuris šiemet padarė labai didelį darbą, puikiai dirbo kaip komandos vadovas ir visuomet buvo kartu. „Porsche Sprint Challenge NEZ“ varžybose aš jam pilnai patikėjau visą vadovavimą ir jis su viskuo susitvarkė. Nuo logistikos organizavimo, detalių užsakymo iki veiksmų per lenktynes strategavimo“, – sakė Ramūnas Čapkauskas.
Ne ką prasčiau Titas Čapkauskas tvarkėsi ir su Lietuvoje vykusių lenktynių užduotimis. Šiais metais Ramūnas Čapkauskas kartu su Valtersu Zviedriu bei Nemunu Dagiliu puikiai pasirodė ir kultinėse „1006 km lenktynėse“ Palangoje. Prie to paties „Porsche 911 GT3 CUP“ automobilio vairo sėdusi trijulė triumfavo savo klasėje ir įsitvirtino solidžioje antroje bendrosios įskaitos vietoje, vos vienu ratu per visą distanciją atsilikdami nuo „Mercedes-Benz AMG GT3 EVO“ vairavusių lenktynių nugalėtojų. Už savęs Ramūnas Čapkauskas su komandos nariais paliko tokius automobilius kaip „Audi R8 LMS GT3 EVO 2“ ar „Lamborghini Huracan ST EVO 2“.
Be puikaus pasirodymo žiedinėse lenktynėse Ramūnas Čapkauskas šiais metais neapleido ir žvyro trasų. Metų pradžioje jis sudalyvavo Aukštaitijos ir Visagino raliuose, kur su „Mitsubishi Lancer EVO IX“ iškovojo atitinkamai trečią ir penktą vietas bendroje įskaitoje. Kiek vėliau pirmame Lietuvos automobilių ralio čempionato etape Ramūnas Čapkauskas išbandė „Ford Fiesta N5“ automobilį.
Dar vienu iššūkiu jam tapo penktasis Lietuvos automobilių ralio čempionato etapas – „Alburnus Rally Elektrėnai“, kurį tradiciškai būtent Ramūnas Čapkauskas su bendraminčiais ir organizavo. Kaip teigia lenktynininkas, nuslūgus varžybų organizaciniams iššūkiams bei čempioniškai pabaigus žiedinių lenktynių sezoną, šiuos metus automobilių sporte jis nori pabaigti paskutinėmis lenktynėmis ant žvyro, kuriose startuos kartu su sūnumi Titu. Ekipažas jau atvyko į Uteną, kur visą savaitgalį su „Mitsubishi Lancer EVO IX“ kels dulkes „Samsonas Rally Utena“ varžybose.
„Šioms varžyboms atnaujinome savo „Mitsubishi“. Patobulinome jo važiuoklę, sudėdami Mindaugo Varžos kūrinį. Aš labai palaikau lietuviškus autosporto gamintojus. Kaip Martyną Samsoną, kuris gamina amortizatorius ir pavarų dėžes, taip ir Mindaugą Varžą, kuris su kolega konstruktoriumi Tautvydu ir savo kolektyvu sukūrė būtent „Mitsubishi“ skirtą važiuoklę raliui. Aš būsiu vienas pirmųjų, kuris panaudos visą važiuoklę, nes iki šiol, pavyzdžiui, Marius Vėgėlė ar Giedrius Firantas važiavo tik su priekine. Pas mus ir pas Janį Vorobjovą sudėta jau pilna Mindaugo Varžos važiuoklė. Labai džiugu, kad Lietuvoje yra tokių konstruktorių, inžinierių, kurie sugeba sukurti tokius produktus.
Dabar tik amortizatorius palikau senuosius, bet naujoji važiuoklė tikrai tobulesnė, didesnė eiga. Įdėjome naują turbiną, blokiruotes gale. Automobilis tapo labiau konkurencingas, tad bandysiu, aišku neperdegdamas, įkrėsti į kailį N5 automobiliams. Lyderių gal ir nepagausiu, bet manau parodysime, kad su „Mitsubishi“ irgi galima važiuoti greitai“, – sakė Ramūnas Čapkauskas.
Daugiau informacijos apie komandos pasiekimus bei akimirkas iš lenktynių galite rasti ekipos „Facebook“ paskyroje paspaudę čia.