Po „drifto“ sezono patikrinus BMW variklį laukė staigmena

Kadangi iki artėjančio šonaslydžio sezono liko mažiau nei du mėnesiai, vairuotojai suskubo „krapštytis“ prie savųjų bolidų. Vaizdo įrašų „YouTube“ platformoje kūrėjas, „drift" street/semi-pro lygos dalyvis Tomas Butavičius, nusprendė patikrinti savojo sportinio BMW variklio būklę ir rado staigmeną.
Drifteris Tomas Butavičius ruošiasi sezonui
Drifteris Tomas Butavičius ruošiasi sezonui / Asm. albumo nuotr.
Temos: 2 BMW Driftas

Vaizdo įrašus apie automobilius kuriantis „butomis“ nusprendė prieš artėjantį 2020-ųjų metų sezoną pasitikrinti variklio kompresiją ir pasikeisti degimo žvakes.

„Parodysiu kaip visiškai paprastai pasitikrinti savo automobilio kompresiją bei pasikeisti variklio degimo žvakes“, – pasakojo T.Butavičius, priduręs, kad nebūtina mokėti servisams, viską gali pasidaryti pats.

Prieš pradedant tikrinti kompresiją, rekomenduojama ištraukti saugiklį arba atjungti jungtį nuo kuro padavimo sistemos.

„Dėl užtikrinto variklio darbo, žvakes galima pasikeisti kiekvienais metais, tada tiesiog būsi ramus, kad jos nepaves svarbiausiu momentu — per varžybas ar treniruotes“, – pasakojo T. Butavičius.

Visgi kyla klausimas, kada reikia tikrinti variklio kompresiją?

• Kai variklis ima sunkiau vestis;
• Kai variklis ima nestabiliai dirbti;
• Automobilis ima naudoti daugiau degalų;
• Didėja slėgis aušinimo sistemoje.

Patikrinus sportinio BMW variklio kompresiją rezultatas maloniai nustebino — variklis yra puikios būklės ir jo tvarkyti nereikės.

Be to lenktyninkas duoda užuominą, kad atsiras dar vienas automobilis kurį taip pat ruoš „drifto“ varžyboms, todėl vaizdo įrašai turėtų sudominti tuos kurie nori užsiimti šonaslydžiu, tačiau nežino nuo ko pradėti.

VIDEO: KOKIA YRA E46 VARIKLIO BŪKLĖ? KAIP PAMATUOTI KOMPRESIJĄ? | VLOGAS

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis