Vos atsiėmę automobilius, A.Juknevičius su komanda pajudėjo bivuako link, kur po apžiūros lenktynininkas su šturmanu išleisti į bandymus. Po poros valandų gamyklinės „Gazoo Racing“ komandos suformuotame bandymų poligone lakstant aukštyn-žemyn kopomis, sportininkas neslėpė šypsenos. Nesutrukdė net ir ant automobilio atsiradę pirmieji randai.
Pirmame Dakaro ralio bivuake komandos mechanikai nespėjo net pasistatyti palapinės. Paskutinį kartą „Craft Bearings“ ekipažas smėlio kopas skrodė gegužę Kazachstane, todėl pilotas sukdamas ratus aplink tikrinamą automobilį nekantravo išlėkti į būsimas Dakaro trasas. 321-uoju numeriu pažymėtas žarijų spalvos bolidas supustytose smėlio kopose netoli Limos ratus suko iki pat saulėtekio.
„Gal ir neturėjome visos dienos, kas būtų buvę idealu, tačiau be galo smagu ir naudinga bent kelioms valandoms sugrįžti į tą būseną dar prieš startą. Manome, kad pirmųjų trijų dienų trasos bus būtent tokios, kaip turėjome čia – geros altitudės, aukštos ir stačios keteros, statūs kopimai ir panašūs nusileidimai“, – įspūdžius iš smėlynų pasakojo A. Juknevičius.
Bolido grūdinimas didelėmis apkrovomis ir aukštomis apsukomis neapsiribojo – buvo ir šuoliukų, ir net užstrigimo kopose imitacijų. Realių išbandymų netrūko, o 9-tam Dakaro startui besiruošiantis lenktynininkas automobilio tikrai negailėjo.
„Susitarėme su „Gazoo Racing“ dėl jų trasos panaudojimo, o mums treniruojantis visai čia pat buvo ir „Mini X-Raid“ – jei lyderiai sukasi čia, reiškia, kad viskas panašiai ir bus. Spėjome ir pirmą randą ant automobilio įsitaisyti – nubrėžėm sparną, tai šiandien turėsiu darbo perklijuoti lipdukus pats, be dizainerių ir apklijavimo specialistų pagalbos“, – šypsojosi A.Juknevičius.
Pirmosios tris dienos žada daug bekelės – net apie 90 proc. viso maršruto turėtų sudaryti kopos, supustyti smėlynai. Trasos išsidėstys Ramiojo Vandenyno pakrante ir leisi žemyn – antrosios Dakaro šalies – Bolivijos – link.