Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Po ilgų patikrų „ConnectPay Racing“ komandai uždegta žalia šviesa startuoti Dakare

Ketvirtadienio vakarą Džedoje, kur ir bus duotas startas Dakaro maratonui, surengtos administracinės ir techninės komisijos procedūros. Šiuos pirmuosius formalius išbandymus įveikė ir sunkvežimių įskaitoje lenktyniausianti „ConnectPay Racing“ komanda. Tiesa, ji čia kiek užtruko, rašoma pranešime.
„ConnectPay Racing“
„ConnectPay Racing“ / Komandos nuotr.

Visos naujienos apie Dakarą

Komandos pilotas Vaidotas Paškevičius tvirtino, kad vakaras administracinėje ir techninėje komisijoje buvo gana ilgas ir įtemptas. Komanda šias procedūras pradėjo tik 19 val. vietos laiku. Ir nors pradžia buvo greita ir sklandi, vėliau komandos trijulė ten kiek įstrigo.

Administracinėje komisijoje ekipa praleido pusantros valandos, tačiau techninės komisijos darbai prie „Tatra“ sunkvežimio užtruko dar ilgiau.

„Iš pradžių greitai judėjome per langelius, rinkome reikiamus atspaudus, pateikėme visus dokumentus. Tačiau į pabaigą turėjome išklausyti saugos kursą. Šis procesas kiek užtruko, o po jo dar buvo papildomas instruktažas apie kelio knygą.

Po administracinės komisijos išvykome į techninę. Ten jau buvo susidariusi spūstis. Prieš mus esantys sunkvežimiai neturėjo plombavimo skylučių, jų nebuvo ir pas mus, tad tuo klausimu dirbo tiek mūsų, tiek kitų komandų mechanikai. Vakar komisijoje buvome patys paskutiniai, todėl iš ten išvažiavome tik 23 val. Jokių trūkumų komisarai nerado. Buvo tikrinamas ne tik sunkvežimis, bet ir apranga, saugos įranga. Turėjome įrodyti, kad net mūsų partnerių logotipai ant kombinezonų yra išsiuvinėti pagal FIA reikalavimus“, – sakė Vaidotas Paškevičius.

Gavusi leidimą startuoti Dakaro lenktynėse „ConnectPay Racing“ komanda penktadienį jau leidžia ramiai ir ruošiasi pirmam greičio ruožui. Komandos pilotas Vaidotas Paškevičius teigė, kad dar turėjo planų apsilankyti ir kirpykloje, tačiau šiandien Saudo Arabijoje – laisvadienis ir tą padaryti gali būti sudėtinga. Daugiau jokių svarbių darbų prieš startą ekipa jau nebeturi ir ruošiasi šeštadienį prasidėsiančiam raliui. Pirmiausia lietuvių lauks trumpas prologo greičio ruožas, skirtas išaiškinti kitos dienos starto pozicijoms.

„Prologe kažko įrodinėti tikrai neplanuojame. Važiuosime jį bandydami susipažinti su trasa ir su oponentų tempu. Žinoma, norisi pasigerinti starto poziciją, tačiau nespausime maksimaliai. Važiuosime saugiai ir darysime geriausią, ką galime. Pagal dalyvių susirinkime pateiktą informaciją matyti, kad paskutiniuose keturiuose kilometruose laukia kažkokios kopos. Parašyta, kad vienas nusileidimas bus pavojingas. Tikrai nerizikuosime“, – sakė Vaidotas Paškevičius.

Sausio 1-ą dieną prasidėsiantis prologas bus trumpas – vos 19 km ilgio. Tačiau iki jo komandoms reikės įveikti kelis šimtus kilometrų pervažiavimo. Dalyvių karavanas pajudės iš Džedos į Hailą.

„ConnectPay Racing“ ekipos „Tatra“ sunkvežimis Dakaro lenktynėse bus pažymėtas 529-uoju numeriu. Iš viso sunkvežimių įskaitoje startuos 55 komandos. Daugiau informacijos apie komandą ir naujienas galite rasti ekipos „Facebook“ paskyroje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos