Prieš sustabdant kvalifikaciją pirmą poziciją iškovojęs „Circle K milesPlus racing team“ narys Jonas Gelžinis nusprendė antrą kartą į trasą nebegrįžti. Lenktynininkas pasakojo, kad tuomet pasiektas laikas – 1 min. 10,377 sek. – atrodė pakankamai geras rezultatas ir komanda tikėjosi, kad kiti dalyviai laiko nepagerins. Visgi nutiko būtent tai, ko komanda nesitikėjo – paskutinėmis minutėmis į pirmą poziciją išsiveržė trasą per 1 min. ir 10,180 sek. įveikęs „Palanga Spa Hotel by EMG motorsport“ komandos lenktynininkas Robertas Kupčikas.
Paklaustas, kodėl priėmė tokį sprendimą ir į trasą nebegrįžo J.Gelžinis pasakojo, jog automobilio padangos jau buvo užtektinai nusidėvėjusios, o ir pasiektas laikas buvo geras, todėl prasmės sugrįžti į trasą nebematė. Nusmukęs į antrą vietą lenktynininkas nenusiminė, nors pripažino, jog visuomet yra geriau startuoti iš pirmos pozicijos, tačiau ir antra vieta nėra blogai.
Šiandien pirmas, rytoj – paskutinis
Lenktynininkas pastebėjo, jog kvalifikacija yra it kažkokia psichologinė būsena, kuomet vairuotojai įtiki, kad šią dieną buvo greičiausi. Tačiau, anot jo, taip nebūtinai bus rytoj, mat lenktynėse teks parodyti visai kitas savybes.
„Per lenktynes svarbi ištvermė. Bus karšta ir kiekvienas vairuotojas turės važiuoti mažiausiai valandą, o bendras lenktynių laikas sieks devynias valandas. Tai labai didelis krūvis tiek automobiliams, tiek mechanikams, kurie visą laiką turės stovėti ant kojų, tiek patiems vairuotojams. Rytojaus rezultatas priklausys nuo visos komandos“, – įžvalgomis dalinosi J.Gelžinis.
Užimta antroji vieta kvalifikacijoje anaiptol neleidžia atsikvėpti. Nors iki šiol su technikos gedimais komanda nesusidūrė, prieš rytojaus startą „Porsche 911 GT3 Cup“ dar kartą nuodugniai patikrins mechanikai. Pakišti koją gali net tik technika. Lenktynininkas pasakojo, kad nesėkmę atnešti gali bet kas, pavyzdžiai, trasoje išsipylusi alyva.
Kai karšta, tai karšta ne tik žmogui, bet ir varikliui – tokiu oru jis turi mažiau galingumo.
Kvalifikacija apsiriboja 1 min. 10 sek.
Sportininkas teigė, kad bene kiekvienais metais kvalifikacinių važiavimų metu greičiausių komandų trasos įveikimo laikai atsiremia į maždaug 1 min. 10 sek. ribą. Nors komandos TOP 10 važiavimų metu bolidams montavo naujas padangas, J.Gelžinis pastebėjo, kad jei šiandien būtų buvę nors truputį vėsiau, būtų peržengta ir 1 min. 9 sek. riba.
„Kai karšta, tai karšta ne tik žmogui, bet ir varikliui – tokiu oru jis turi mažiau galingumo“, – pasakojo lenktynininkas.
Ketvirtadienį ir penktadienį vykusių treniruočių metu komandos važiavo grupėmis, tačiau per lenktynes visi 38 dalyviai važiuos vienu metu. Kaip sakė J.Gelžinis, bus didelė košė, todėl reikės intensyviai stebėti ne tik savo, bet ir aplinkinių veiksmus, mat bet kada gali paslysti priekyje važiuojantis automobilis, arba atsitrenkti esantis gale ar šone.
Nors anot sinoptikų šeštadienį lyti neturėtų, sportininkas teigė, kad iškritęs lietus lenktynių metu kojos nepakištų. Patirties turinti komanda yra susidraugavusi su automobilių, tad geriausių rezultatų sieks esant bet kokiai kelio dangai.