„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Po sėkmingos šeštosios „Rally Albania“ dienos „CFMOTO Racing Team“ liko varžybų epilogas

„Rally Albania“ varžybos artėja pabaigos link. Jose liko vienintelis greičio ruožas. Šeštąją varžybų dieną „CFMOTO Factory Racing Team“ komandos motobagio ekipažui – Dariui Biesevičiui ir Audronei Kanopkinienei pavyko pasigerinti savo pozicijas ir lenkti varžovus, o Antanas Kanopkinas turi vienintelę užduotį – pasiekti finišą. Jis keturračių klasėje liko vienas iš visos rikiuotės, rašoma pranešime.
Šeštoji „Rally Albania“ diena
Šeštoji „Rally Albania“ diena / Mariaus Kunigiškio nuotr.

Po šeštosios dienos finišo Antanas Kanopkinas tvirtino, kad „Rally Albania“ varžybų organizatorių teiginys apie sunkiausias lenktynes nėra iš piršto laužtas. Čia dalyviai neturėjo nė vienos dienos, po kurios galėtų pasakyti, kad buvo lengva.

Ne išimtis buvo ir šeštoji varžybų diena, tačiau Antanas Kanopkinas sau gyvenimą pasilengvino mechanikų paprašęs ant jo keturračio uždėti naujų padangų komplektą.

„Diena buvo labai smagi. Po vakar dienos baigėsi padangos, tai šiandien uždėjome naujas. Ir tai pasiteisino, nes šiandien gavome šlapios dangos, lietaus. Jei būčiau važiavęs su vakarykštėmis, tai vargu ar būčiau pasiekęs finišą.

Džiaugiuosi, kad šiandien pavyko išsaugoti techniką. Rytoj liko vienintelis greičio ruožas ir po jo bus galima aukštai kelti „CFMOTO“ bei Lietuvos vėliavas. Visi mano varžovai iškrito, tad man dabar svarbiausia pasiekti finišą. Šis ralis – labai sunkus. Čia lengvų dienų nebuvo nė vienos. Ar saulė, ar lietus – vienodai blogai“, – įspūdžiais dalijosi Antanas Kanopkinas.

Motobagio vairuotojas Darius Biesevičius tvirtino, kad šiandien svarbiausia buvo į finišą atvežti sveiką bagį. Nors lengvo rytojaus lenktynininkas nesitiki, tačiau šios dienos tempas ir rezultatas nuteikia optimistiškai. Juolab, kad iki finišo liko visai nedaug.

„Abu šios dienos greičio ruožai klojosi puikiai. Antras buvo šiek tiek slidus, pavojingas, bet visai smagus. Toks smagus, kad SSV klasėje atvažiavome pirmi. Nebuvo navigacinių ar vairavimo klaidų. Bagis sveikas, viename pavidale. Dar liko rytojus ir bus viskas. Būsime įveikę šį išbandymą“, – kalbėjo Darius Biesevičius.

Dariaus Biesevičiaus ir Audronės Kanopkinienės tandemui pavyko ne tik išlaikyti tempą, bet ir su savuoju „ZFORCE 1000 Sport“ bagiu lenkti oponentus. Ir ne vieną, o kelis. Galiausiai paaiškėjo, kad lietuviai antroje šios dienos dalyje buvo greičiausi klasėje.

„Šiandien turėjome du greičio ruožus. Pirmas buvo 120 kilometrų. Labai greitas, ilgos tiesiosios, serpantinai. Pusiaukelėje pasigavome visureigį. Jam rate buvo įstrigusi šaka. Padėjome ekipažui tą šaką ištraukti ir tuomet sekėme paskui juos. Jie laikė labai gerą tempą, tad važiavome kartu. Trasa buvo labai šlapia, tai visureigis priekyje mums dar prataškydavo balas.

Antras greičio ruožas buvo 35 km. Buvome nusiteikę, kad jis bus trumpas ir lengvas. Bet viskas buvo visiškai priešingai. Pradėjo lyti, pasidarė slidu. Buvo daug navigacijos, manevrų. Reikėjo nuolatinio susikaupimo.

Bet mums pavyko išlaikyti koncentraciją. Aplenkėme dar keturis visureigius. Likus penkiolikai kilometrų iki finišo pasivijome „Can-Am“ bagį. Važiavome su juo kokius septynis kilometrus. Tuomet pasivijome „Arctic Cat“. Jį aplenkėme ir iki greičio ruožo pabaigos aplenkėme ir „Can-Am“. Finišavome sėkmingai, pirmoje vietoje. Tikrai labai gerai suvažiavome. Esame laimingi“, – kalbėjo Audronė Kanopkinienė.

Paskutinę, epilogu vadinamą „Rally Albania“ dieną dalyvių lauks apie 140 kilometrų, iš kurių vos 40 drieksis greičio ruožu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“