Nors avarija – vadinamasis „stogas", kai automobilis virto ant stogo, atrodė gan įspūdingai, tačiau rimtesnių technikos apgadinimų pavyko išvengti. Be abejo, šioje situacijoje svarbiausia, kad sveiki liko ekipažo nariai. Sportinio automobilio saugos karkasas nebuvo pažeistas, o kėbulo remonto darbai apsiribojo priekinio dešiniojo statramsčio pakeitimu.
Kadangi automobilis vis tiek buvo išardytas ir dažomas, kartu atlikti visų svarbiausių mazgų patikrinimo ir tobulinimo darbai, dar kartą perrinktas variklis, transmisija – visą tai atliko komandos mechanikai, su jų vadovu Stanislovu Greičiūnu priešakyje.
Šiuo metu „Mitsubishi Lancer Evo IX RS“ yra „aprengiamas", jau įdėtas variklis, pavarų dėžė, prietaisų skydelis. Žiūrovai išvys ir šiek tiek pakitusį automobilio dizainą.
Laiko lieka vis mažiau – komandos ekipažas ruošiasi startuoti gegužės viduryje įvyksiančiame „BTA Rally Talsi", dar vadinamame „Čempionų raliu“. Šiame Latvijos ralio čempionato III-ajame etape komandos tikslas yra sėkmingai finišuoti ir kaip galima geriau pasiruošti Vilniaus raliui, kurio startas bus duotas jau kitą savaitgalį po ralio Talsyje. Prioritetu išlieka Lietuvos ralio čempionatas. Tai nereiškia, kad Latvijoje bus važiuojama tik bandomuoju režimu, tačiau lyderių tempo palaikyti gali ir nepavykti.
Komanda dėkoja visiems ralio gerbėjams už palaikymą 2010 m. sezono lenktynėse ir žada siekti aukštų rezultatų tik įsibėgėjančiame 2011 m. sezone.