Po sunkios ligos mirė „Top Gear“ vedėja, Niurburgringo karaliene tituluojama Sabine Schmitz

Sabine Schmitz (51) išgarsėjo po to, kai furgonu „Ford Transit“ įveikė Niurburgringo trasą greičiau nei per 10 min. Niurburgringo karalienė buvo pažįstama daugeliui BBC televizijos kanalo žiūrovų dėl savo puikių pasirodymų laidoje „Top Gear“.
Po sunkios ligos mirė „Top Gear“ vedėja, Niurburgringo karaliene tituluojama Sabine Schmitz
Po sunkios ligos mirė „Top Gear“ vedėja, Niurburgringo karaliene tituluojama Sabine Schmitz / Imago images/Scanpix nuotr.

Pirmą kartą televizijos žvaigždė ir lenktynininkė eteryje kartu su Jeremy Clarksonu, Richardu Hammondu ir Jamesu May pasirodė dar 2004 m.

Jos triukas su „Ford Transit“ furgonu Niurburgringe tapo klasika. Prieš tai trasos ratą per 9 min. 12 sek. ji apvažiavo su dyzeliniu „Jaguar S-Type“, aplenkdama Jeremy Clarksoną. Niurburgringo administracija išplatino pranešimą, kad Žaliuoju pragaru vadinama trasa neteko žymiausios Niurburgringo moters. Ji trasą yra apvažiavusi apie 20 tūkst. kartų.

VIDEO: Sabine Schmitz su „Ford Transit“ Niurburgringo trasoje – ištrauka iš „Top Gear“ laidos epizodo

Praėjusiais metais Sabine Schmitz – vienintelė 24 valandų Niurburgringo lenktynių nugalėtoja moteris – atskleidė, kad nuo 2017 m. kovojo su vėžiu. Todėl paskutinę akimirką priversta pasitraukti iš lenktynių.

Svarbiausi faktai apie Sabine Schmitz

Sabine Niurburgringo 24 val. lenktynes kėbuliniu BMW M3 yra laimėjusi 1996 ir 1997 m.

2004 m. pirmą kartą pasirodė TOP GEAR eteryje.

2016-2020 m. buvo šios laidos vedėja su Chrisu Evansu. Iki to laiko vienintele moterimi TOP GEAR vedėja 2001 m. buvo Vicki Butler-Henderson.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis