150 sportinių kilometrų distanciją organizatoriai suskirstė į tris greičio ruožus. Šįkart dalyvių laukė išties sunki trasa, kurioje darbo turėjo tiek vairuotojai, tiek šturmanai, o technikai teko itin didelės apkrovos.
„Mitsubishi Pajero Evolution“ visureigiu SPORT klasėje startavęs „Storent Racing Team“ duetas šias varžybas pradėjo įspūdingu tempu ir pirmame greičio ruože finišavo aukščiausioje pozicijoje. Pasak ekipažo vairuotojo Justino Pučio, pirmame greičio ruože pavyko suvažiuoti maksimaliai gerai – ekipažo nestabdė nei techninės problemos, nei navigacinės klaidos.
Po šio greičio ruožo ekipažas įgijo beveik trijų minučių persvarą prieš artimiausius persekiotojus. Visgi kituose dviejuose greičio ruožuose ekipažui tokio paties tempo išlaikyti nepavyko – Justinui Pučiui ir Valdemarui Milaševskiui jau patiems teko vytis oponentus.
„Pirmame ruože turėjome tikrai gerą tempą. Tuo metu varžovai padarė šiek tiek navigacinių klaidų, todėl pavyko parodyti pirmą laiką ir išsiveržti į priekį. Antrame greičio ruože klaidų jau neišvengėme ir mes. Kritome pozicija žemyn. Ta pati situacija pasikartojo ir trečiame greičio ruože. Vėl iššvaistėme keletą minučių. Visgi galutinėje įskaitoje mums pavyko išlaikyti trečiąją vietą, tad džiaugiamės pasiektu rezultatu. Planas įvykdytas, nes prieš varžybas kėlėme tikslą išsilaikyti greičiausiųjų trejetuke tiek etape, tiek skaičiuojant įskaitą po trijų „Perimetro“ etapų“, – sakė Justinas Putys.
Anot ekipažo vairuotojo, šios varžybos buvo išties sunkios. Čia neužteko tik protingo vairavimo ir atidaus šturmano darbo. Trasos specifika lėmė tai, kad čia didelį vaidmenį vaidino ir technikos patikimumas. Justino Pučio teigimu, greičio ruožai pasižymėjo pavojingomis duobėmis, tad kur kas daugiau darbo nei įprastai po kiekvienos atkarpos turėdavo ir ekipos mechanikai.
„Pirmame greičio ruože gal kiek per greitai įvažiuodavome į balas, tai pametėme vieną sparną. Daugiau techninių problemų nebuvo, nors į finišą grįždavome visiškai purvini. Net automobilio spalvos nesimatė. Visgi technika atlaikė, bet serviso zonose mechanikai dažniau nei įprastai keitė kai kurias važiuoklės dalis, kurios šįkart gavo tikrai didelį krūvį.
Trasos buvo labai sudėtingos, duobėtos. Galima sakyti, kad 90 procentų visų greičio ruožų buvo darbiniai, kur mašina dirbo maksimaliai. Duobės ant duobių. Poligone šįkart buvo labai šlapia, turėjome ir klampių vietų. Taigi, tikresnių „Rally Raid“ sąlygų jau turbūt nebegalėjo būti“, – iššūkius prisiminė Justinas Putys.
„Storent Racing Team“ ekipos vairuotojas Justinas Putys teigia, jog dabar komanda ruošis paskutiniam sezono startui – ketvirtam „Lithuanian Baja – Perimetras“ varžybų serijos etapui. Komanda turėjo ambicijų šiemet startuoti ir lenktynėse užsienyje, tačiau dėl pandemijos šiuos planus nusprendė atidėti vėlesniam laikui.