Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Porsche Baltic“ vėl stos prie „Aurum 1006 kilometrų lenktynių“ starto linijos: komandoje – nauji vardai

Iki didžiausio Lietuvoje ir Rytų Europoje automobilių sporto renginio, „Aurum 1006 kilometrų lenktynių“ Palangoje, likus vos kelioms dienoms „Porsche Baltic“ komanda dėlioja paskutinius pasiruošimo štrichus. Trečią kartą lenktynių iššūkį priėmusi komanda bandys derinti patirtį ir naujokų entuziazmą, o į finišą skries su profesionaliai lenktynėms paruoštu „Porsche Cayman GT4 Clubsport“ automobiliu, rašoma pranešime.
„Porsche Cayman GT4 Clubsport“
„Porsche Cayman GT4 Clubsport“ / Komandos nuotr.

Komandoje – nauji vardai

Šiemet komandos lenktyninį automobilį trasoje vairuos keturi lenktynininkai – praėjusiais metais savo jėgas jau išbandžiusi ir patirties įgijusi Ieva Šlimas, „Porsche“ automobilių entuziastas Anton Hegelmann, Edgaras Zujus ir žiedinių lenktynių profesionalas Robertas Kupčikas.

„Pasiruošimas sezonui šiemet nebuvo paprastas, bet įdomus. Sezonas turėjo prasidėti dar birželį, kuomet turėjome dalyvauti BEC 6 valandų lenktynėse, tačiau lenktynės Palangoje bus pirmosios sezono lenktynės komandai. Visuotinė suirutė, kaip ir visiems, pakoregavo planus. Treniruotėms galėjome skirti tik mėnesį, visgi sudėlioję intensyvų pasiruošimo grafiką viską spėjome laiku ir į trasą išvažiuosime užtikrinti“, – sako „Porsche Racing Experience“ projekto vadovas ir „Porsche Baltic“ komandos vadovas Robertas Kupčikas.

Jis priduria, kad visos treniruotės vyko Kačerginės „Nemuno žiedo“ lenktynių trasoje, visi komandos nariai dalyvavo bendrose treniruotėse, kad vienas kitą geriau pajaustų ir suprastų.

Antrus metus „Porsche Baltic“ komandai atstovaujanti Ieva Šlimas teigia, kad dėl karantino apribotų galimybių ir atšauktų lenktynių teko bandyti atsigriebti treniruočių metu, o jai asmeniškai padėjo ir pernai įgyta patirtis. „Šiemet turiu daugiau pasitikėjimo savo jėgomis. Praėjusiais metais buvo mano debiutas, todėl buvo jaudulio. Šiemet yra ramu, nes mašiną jau pažįstu ir su ja draugauju, treniruotės buvo efektyvios. Dabar belieka draugauti su savo gebėjimais ir siekti geresnio laiko“, – entuziastingai pasakoja Ieva.

Komandos nuotr./„Porsche Cayman GT4 Clubsport“
Komandos nuotr./„Porsche Cayman GT4 Clubsport“

Naujokas komandoje, bet ne vairuojant „Porsche“ automobilius, Anton Hegelmann sako, kad šiemet sulaukęs pasiūlymo prisijungti prie „Porsche Baltic“ lenktynių komandos ilgai negalvojo, nes tokia galimybė – unikali, todėl ir lenktynėms ruošėsi atsakingai.

„Pats priklausau Lietuvos „Porsche“ klubui ir praėjusiais metais turėjau galimybę pasivažinėti trasoje. Trasa man labai patiko, todėl šiemet sulaukęs pasiūlymo dalyvauti lenktynėse kartu su „Porsche Baltic“ komanda ilgai nedvejojau. Sutikau ir prasidėjo treniruotės, kurių metu susipažinau su automobiliu, teko dirbti ir su simuliatoriumi, o dabar pirmą kartą bandysiu dalyvauti šiose lenktynėse“, – patirtimis dalijasi komandos naujokas.

Prie komandos šiemet prisijungė ir Edgaras Zujus, kuris savo garaže turi sportišką ir greitą „Porsche 911 GT3“ automobilį, todėl sėsti prie lenktynėms paruošto „Cayman GT4“ jam buvo drąsu. Be to, geriau suprasti automobilį ir jį valdyti padėjo R. Kupčiko pamokos.

„Kas kartą, kai susitinkame su Robertu, gauname vertingų pastabų ir nurodymų, kaip automobilis turi būti valdomas, kaip įvažiuoti į posūkius, kaip iš jų išvažiuoti, kurioje vietoje stabdyti. Automobilis valdomas puikiai, nes, pavyzdžiui, mano asmeninis „Porsche 911 GT3“ yra galingesnis ir sunkiau valdomas, o šis valdomas kur kas lengviau. Mūsų „Cayman GT4“ paruoštas sportui ir yra labai patogus tokioms lenktynėms, kuriose mes ir dalyvausime“, – iki šiol su „Porsche Baltic“ komanda patirtais įspūdžiais dalijasi Edgaras.

„Porsche Cayman GT4 Clubsport“

Komandos naudojamas „Porsche Cayman“ automobilis iš tiesų yra kone idealus automobilis tokioms lenktynėms: jis puikiai suprojektuotas, nes svorio balansas tarp priekinės ir galinės ašių – 50:50. Viduryje sumontuotas 3,8 l variklis pasiekia 400 AG ir 420 Nm, o pavarų dėžė – automatinė 7 laipsnių PDK. Automobilis turi sportines reguliuojamas stabdžių antiblokavimo sistemą (ABS) bei stabilumo kontrolę (ESP).

A.Hegelmann atkreipė dėmesį, kad tai – tikras lenktyninis automobilis, todėl teko priprasti prie kai kurių dalykų, kurie nėra įprasti kituose modeliuose. „Kai pirmą kartą atsisėdau prie jo vairo, buvo keista – sėdėjimo pozicija žema, vairas labai arti. Man automobilis patiko, o labiausiai mane džiugina, kad jis turi automatinę pavarų dėžę. Manau, kad „Porsche“ tikrai žino, kaip sukurti ir pagaminti gerai važiuojantį automobilį“, – apie savo patirtį susipažįstant su „Porsche Cayman GT4 Clubsport“ pasakoja komandos narys.

Labai šiltus jausmus šiam automobiliui jaučia ir antrus metus jį lenktynėse vairuosianti Ieva Šlimas.

„Būna, kad kai kurie pavažiuoja vienus metus ir jau dairosi į kitą automobilį, tačiau aš tiesiog myliu šį automobilį, pridedu prie jo ranką ir man tiesiog smagu. Tikrai su juo yra ką veikti, nepaisant to, kad yra ir sukibimo kontrolė ir ABS sistema“, – teigia Ieva.

Šiemet 1006 kilometrų lenktynių maratonas prasideda liepos 15 dieną, o prie pagrindinių lenktynių starto linijos, kuriose ir dalyvaus „Porsche Baltic“ komanda, dalyviai išsirikiuos liepos 18 dieną. Šiemet komanda tikisi atkaklios kovos naujoje GT4 klasėje ir sieks savo „Porsche Cayman GT4 Clubsport“ vairuoti taip, jog pasibaigus lenktynėms užliptų ant apdovanojimų pakylos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?