Portugalijos WRC: net trys „Hyundai“ vijosi K.Rovanperą iki pat finišo

Vieną geriausių pasirodymų savo karjeroje pademonstravęs Kalle Rovanpera užtikrintai laimėjo Portugalijoje. Paskutinę dieną jį vijosi net trys „Hyundai“ ekipažai, tačiau finišą pasiekė tik du. Sėkmingai ralį baigė ir vienintelis ekipažas iš Lietuvos, kurio vairuotojas Audronis Gulbinas soc. tinkluose Portugalijos ralį net įvardino kaip pragarišką.
WRC Portugalijoje, Esapekka LAPPI
WRC Portugalijoje, Esapekka LAPPI / Imago / Scanpix nuotr.

Paskutinę ralio dieną K.Rovanpera pradėjo turėdamas net 57,5 sek. persvarą prieš artimiausią persekiotoją. Toliau rikiavosi net trys „Hyundai“ komandos pilotai.

Nors ir antroje vietoje buvęs Dani Sordo („Hyundai“) prieš savo komandos draugą Thierry Neuville turėjo 11,1 sek. pranašumą, ralio padoke ėmė sklisti gandai, kad D.Sordo galimai užleis savo poziciją dėl pasaulio čempiono titulo dar kovojančiam prancūzui.

Tačiau neužilgo šios kalbos nutilo, kai T.Neville susidūrė su turbinos problemomis dar prieš pirmojo dienoje greičio ruožo startą.

SS16 metu televizijos kameros užfiksavo tikrai ne pilnu tempu važiuojantį prancūzo ekipažą. Apie pusantros minutės jau pirmame dienos greičio ruože praradęs prancūzas atrodė tartum pasidavęs.

„Tai viskas“, - po finišo tepasakė T.Neuville.

Iškart po finišo, pro žiniasklaidos atstovus važiuojant T.Neuville bolidui buvo aiškiai matomi iš po variklio dangčio sklindantys dūmui. Jau dienos pradžioje „Hyundai“ komandos lyderis palaidojo savo šansus lipti ant podiumo.

Visos dienos metu atrodė, kad po fantastiško pasirodymo šeštadienį, paskutinę ralio dieną K.Rovanpera jau galėjo leisti sau kiek atsipalaiduoti.

SS17 arba dar „Fafe“ vadinamame ir garsiuoju tramplinu pasižyminčiame greičio ruože, vėl laimėjo efektingai skriejęs K.Rovanperos ekipažas. Jis abi paskutines ralio dienas buvo tarsi neįveikiamas.

Tuo pačiu E.Lappi negalint pakartoti D.Sordo rodomo tempo, palengva ėmė aiškėti ir antrosios pozicijos laimėtojas. Prieš paskutiniame greičio ruože jau aiškiai matėsi, kad daugelis sportininkų tiesiog taupo padangas paskutiniam - „powerstage“ ruožui.

SS19 („Powerstage“)

SS19 pamatėme principinę K.Rovanperos ir O.Tanako kovą, kurioje vos 0,7 sek. skirtumu laimėjo ir penkis papildomus taškus pelnė K.Rovanpera.

Didžiausiu „powerstage“ greičio ruožo nelaimėliu tapo D.Sordo, kuris likęs penktas pelnė vos vieną papildomą tašką.

Po pergalės maksimalius galimus taškus Porugalijos ralyje surinkęs K.Rovanpera tapo ir čempionato lyderiu bendroje įskaitoje. Joje Kalle prieš O.Tanaką pirmauja jau septyniolika taškų.

Po varžybų pabaigos pakalbintas suomis sakė: „Tai buvo tikrai ilgai laukta pergalė, tačiau mes pagaliau grįžome!“

Tuo tarpu antrą vietą pelnęs D.Sordo šį savo pasiekimą skyrė tragiškai žuvusio savo komandos draugo C.Breenui šeimai: „Aš noriu padėkoti C.Breenui, kadangi viso ralio metu jis tarsi buvo su manimi, neabejotinai tai jis padėjo man pasiekti savo ribas“

„Skiriu šį pasiekimą jo tečiui ir mamai“, - sakė D.Sordo.

O kaip sekėsi lietuviams?

Finišą vargais negalais pasiekė ir vienintelis lietuvių ekipažas - Audronis Gulbinas su šturmanu Vyčiu Pauliukoniu. Jie užėmė 45-tą vietą bendroje Portugalijos ralio įskaitoje.

Portugalijos WRC ralio galutiniai rezultatai:

Portugalijos WRC ralio galutiniai rezultatai
Portugalijos WRC ralio galutiniai rezultatai

Čempionato bendra įskaita:

WRC čempionato bendra įskaita
WRC čempionato bendra įskaita

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis