Pranešime skelbiama, kad šis projektas vykdomas "Toyota" iniciatyva, siekiant paremti masinį automobilių sportą visame pasaulyje.
Keliais važinėti skirtas "Toyota GR Supra" turi visus būtinus privalumus, dėl kurių jis gali tapti patraukliu pasiūlymu GT4 lenktynių dalyviams: jis išsiskiria idealiai subalansuota važiuokle, dviviete kabina, ypač tvirtu ir lengvu kėbulu, itin žemu svorio centru ir yra varomas galiniais ratais.
Tarp trumpos važiuoklės bazės ir plačios tarpvėžės pasiektas tobulas „aukso pjūvio santykis“ (1,55), lemiantis išskirtinį automobilio stabilumą ir manevringumą. Šios savybės ypač vertinamos lenktynėse, kurių taisyklėse numatytas charakteristikų balansas (svorio koregavimas atsižvelgiant į variklio galią), kad būtų užtikrintos lygios galimybės visiems lenktynių dalyviams.
TOYOTA GAZOO Racing sukurtas koncepcinis modelis turi lengvai atpažįstamą "Supra" braižą. Jis išlaikė kelių automobiliui būdingą žemą tvirtą formą, tačiau yra ilgesnis ir žemesnis. Koncepcinis modelis GR Supra GT4 papildytas specialaus dizaino priekiniu difuzoriumi ir galiniu aptaku oro srautui aplink važiuoklę pagerinti, oro pasipriešinimui sumažinti ir prispaudžiamajai jėgai optimizuoti.
Siekiant sumažinti poveikį aplinkai, abu elementai pagaminti naudojant kompozicines medžiagas, kurių sudėtyje yra ne tradicinis anglies, bet natūralus kanapių ir linų pluoštas. Originalūs lengvojo lydinio ratlankiai pakeisti lenktyniniais penkių varžtų OZ ratlankiais (11 x 18 colių).
Automobilyje pritaikyta ta pati komponuotė su MacPherson tipo statramsčio pakaba priekyje ir daugiasvirte pakaba gale, papildomai įrengiant lenktynines spyruokles, amortizatorius ir stabilizatorius. Galingi Brembo stabdžiai užtikrina lenktynių trasoje svarbų efektyvų stabdymą.
Koncepcinis automobilis GR Supra GT4 varomas to paties 3,0 l šešių cilindrų vienaeilio variklio su vienu turbokompresoriumi, turinčiu du kanalus. Jis komplektuojamas su automatine transmisija. Pritaikytas lenktyninis elektroninis valdymo blokas ir specialios laidų pynės užtikrina didesnį našumą. Varantieji velenai ir riboto slydimo diferencialas taip pat atitinka automobilių sporto reikalavimus.
Lenktyninėje kabinoje įrengtas ypač tvirtas apsauginis karkasas, FIA standartą atitinkantis gesintuvas ir OMP lenktyninė sėdynė. Koncepcinis automobilis taip pat komplektuojamas su lenktyniniu degalų baku bei greito degalų įpylimo sistema.
GT4 lenktynės – viena sparčiausiai augančių automobilių sporto kategorijų. Nacionalinės ir regioninės lenktynės vyksta Europoje, Šiaurės Amerikoje, Azijoje ir Okeanijos regione. Ši 2006 m. atsiradusi ir FIA patvirtinta lenktynių kategorija yra prieinama ir profesionaliems pilotams, ir lenktynių mėgėjams. Sėkmingas pasirodymas šioje lenktynių serijoje gali tapti puikiu startu pereinant į GT3 čempionatą.
TOYOTA GAZOO Racing įvertins potencialių pirkėjų susidomėjimą koncepciniu automobiliu Supra GT4 ir, atsižvelgusi į rezultatus, priims sprendimą dėl tolesnės jo plėtotės.
Koncepcinio modelio Toyota GR Supra GT4 techninės charakteristikos
Važiuoklė:
Ilgis | 4460 mm |
Plotis | 1855 mm |
Aukštis | 1250 mm |
Svoris | Šiuo metu duomenų nėra |
Konstrukcija | Plieninis kėbulas su ypač tvirtu apsauginiu karkasu |
Priekinis difuzorius | Kompozicinė medžiaga iš natūralaus pluošto |
Galinis aptakas | Kompozicinė medžiaga iš natūralaus pluošto |
Degalų bakas | Atitinka automobilių sporto reikalavimus; su greito degalų įpylimo sistema |
Vairuotojo sėdynė | FIA standartą atitinkanti OMP lenktyninė sėdynė |
Variklis ir transmisija:
Tipas | Vienaeilis šešių cilindrų, vienas turbokompresorius su dviem kanalais |
Darbinis tūris | 2998 cm3 |
Maksimali galia | Šiuo metu duomenų nėra |
Maksimalus sukimo momentas | Šiuo metu duomenų nėra |
Transmisija | Automatinė, galiniai varomieji ratai |
Diferencialas | Automobilių sporto reikalavimus atitinkantis riboto slydimo diferencialas |
Varantieji velenai | Atitinka automobilių sporto reikalavimus |
Pakaba, vairas ir stabdžiai
Priekinė pakaba | MacPherson statramstis |
Galinė pakaba | Daugiasvirtė |
Cilindrinės spyruoklės, amortizatoriai, stabilizatoriai | Atitinka automobilių sporto reikalavimus |
Vairo mechanizmas | Elektrohidraulinis, krumpliastiebis ir dantratis |
Stabdžiai | Lenktyniniai stabdžiai Brembo |
Ratlankiai | Penkių varžtų OZ, 11 x 18 colių |