Jau pirmąją dieną komanda susidūrė su problemomis – pradėjo streikuoti turbina, sugedo galinis pusašis. Be mechanikų pagalbos šių gedimų pilotams pašalinti nepavyko, tad ir į antrąją maratoninės rungties dalį jie išsiruošė nusiteikę važiuoti avariniu režimu ir tausoti techniką.
Tačiau bėda po vieną nevaikšto. Startavus penktame greičio ruože lietuviams pavyko nuvažiuoti kiek daugiau nei šimtą kilometrų. Netrukus automobilis sustojo išdžiūvusios upės vagoje, kurioje driekiasi greičio ruožas.
Iki CP2 kontrolės punkto ekipažui buvo likę keli šimtai metrų. Vietos gyventojai perspėjo, kad po gausaus lietaus ši išdžiūvusi upė labai greitai gali tapti nepravažiuojama, tad automobilis buvo išstumtas iš upės vagos ant gatvės.
Vaidotui Žalai ir Sauliui Jurgelėnui teko rinktis – ieškoti gedimo tikrinant vieną po kito agregatus arba iškelti baltą vėliavą. Lietuviai pasirinko pirmąjį variantą ir pradėjo ieškoti problemos, dėl kurios automobilis nebesiveda.
„Dar nenuleidžiame rankų. Kol kas nerandame, kur yra problema. Bandome kažką daryti. Galbūt per naktį ką nors padarysime“, – po sustojimo trumpai kalbėjo Saulius Jurgelėnas.
Kol sportininkai plušo prie kaprizus parodžiusio „Seat Leon Dakar“, Tupisos miestelio gyventojai aprūpino juos maistu bei vandeniu ir net padovanojo Bolivijos vėliavos spalvų kepures.
Galiausiai komanda rado priežastį, dėl kurios automobilis sustojo. Nustojo veikti degalų siurblys, tad po ilgų problemos paieškų tapo aišku, ką daryti, norint pasiekti finišą. Ekipažo nariai pajungė atsarginį degalų siurblį ir sėkmingai pasiekė finišą bei bivaką Ujūnio mieste.
„Važiavome upės vaga. Buvo daug kliūčių, įvairių akmenų, vandens. Įtarėme, kad vėl galėjome pasigauti vandens, bet oro filtras ir sistema buvo sausa. Starteris suka, bet visiškai „nekabina“. Saugikliai lyg ir tvarkoje“, - prie sugedusio automobilio kalbėjo V.Žala.
Dėl tokios situacijos ir sugaišto laiko ekipažas prarado ne tik savo turėtas pozicijas bendroje rikiuotėje, bet ir antrąsias vietas grupėje bei alternatyvios energijos taurėje. Tačiau „Agrorodeo“ duetas iš varžybų trauktis neketina – mechanikams per kelias valandas bivake reikės vėl perrinkti turbiną, pakeisti pusašį ir sutvarkyti degalų siurblį.
Penktadienį lenktynininkų laukia 542 kilometrų ilgio greičio ruožas aplink išdžiuvusį Ujūnio druskos ežerą Bolivijoje. „Agrorodeo“ ekipažas startuos paskutinėje pozicijoje.