Jeigu G. Dauparui šis „Press ralis“ pirmasis, tai P. Žlioba šiose varžybose jau yra dalyvavęs. Tuomet dar su senute „Toyota Corolla Gti“. Tiesa, tąkart ralis nebuvo baigtas dėl sankabos gedimo, tačiau Paulius visus tuos metus planavo grįžti į šias varžybas. Tik nesitikėjo, kad tai bus po 16 metų.
– Dalyvaujam šiemet „Press ralyje“?
– Žinoma.
Maždaug tokiu trumpu skambučiu Paulius Gintenio galvoje pasėjo sėklą, kuri jau gerokai stiebiasi į viršų. Kadangi šis skambutis įvyko po to, kai registracija į renginį jau buvo prasidėjusi, per maždaug savaitę laiko ši komanda turėjo ne tik rasti automobilį, bet ir partnerį varžyboms. Ne paslaptis, kad pirmą kartą tokiame renginyje dalyvaujančiam ir laimėjimais pasigirti negalinčiam duetui per trumpą laiką rasti visus varžyboms reikalingus elementus paprasta tikrai nėra. Tačiau įmanoma.
Paieškos prasidėjo nuo daugybės skambučių įvairiems automobilių ženklų atstovams, pokalbių ir derybų. Tačiau dauguma jų pasibaigdavo atsakymu – gal. Suprantama – visiems reikia laiko pagalvoti. Tačiau spaudžiant valandoms ir minutėms, laukimas galėjo kainuoti per brangiai, todėl komanda toliau nenuleido rankų ir telefonų. Po keturių dienų ieškojimo, daugybės streso ir keleto pakeistų marškinėlių dėl praikaito kiekio kūne, Paulių su Ginteniu pasiekė žinios – gauti net du „taip“! Liko paskutinis darbas – išsirinkti automobilį.
Ir komanda išsirinko! „Nissan Juke Nismo RS“. Tai – 2016 metų gamybos miestui skirtas krosoveris. Tačiau žodis „Nismo“ turėtų indikuoti apie tai, kad čia ne šiaip krosoveris. Tai – galingiausias „Juke“ rinkoje. Šis mažylis apdovanotas 1,6l darbinio tūrio benzininiu varikliu su turbina, generuojančiu 157kw (214 AG), keturių varomų ratų sistema ir, kaip sako pirmasis ekipažo vairuotojas Gintenis – „CVT greičių dėže, kuri varžybose šiek tiek stabdys komandos tempą“. Kaip ten bebūtų, toks automobilis iki 100km/h įsibėgėja per 7,6 sekundės, tad tikrai bus konkurencingas.
O pagrindinis „Longo lazy boys“ komandos partneris, kaip jau turbūt supratote iš pavadinimo – Longo.lt. Nors tampa beveik įprasta, kad šioms varžyboms dalyviai automobilius skolinasi iš naujų automobilių pardavėjų – pirmas kartas visuomet būna kitoks. Komandos partneris – vienas iš pagrindinių naudotų automobilių pardavėjų Lietuvoje. Tačiau ekipažo nariai džiaugiasi kolegomis. Kaip sakė jie patys – Longo.lt sukalbami, patikimi ir į kokybę orientuoti partneriai.
Paklausti apie planus ir siekius šių metų „Press ralyje“, G. Dauparas ir P. Žlioba nedaugžodžiauja. „Džiaugiuosi, kad nors ir likus nedaug laiko iki lenktynių, su Ginteniu sugebėjome rasti ralio automobilį. Neabejoju, kad bus daug geros nuotaikos ir emocijų. Tiesa, varžybinis azartas irgi nėra paskutinėje vietoje“ – sako Paulius. „Šiemet komandai svarbiausia sudalyvauti, suprasti, kaip vyksta procesai ir artimiau pabendrauti su Lietuvos transporto žurnalistų bendruomene.“ – papildo Gintenis. Tiesa, pirmasis komandos vairuotojas užsimena, kad norėtų būti bent jau pirmoje bendros įskaitos lentelės pusėje.
„Press Rally 2022“ prasideda birželio 3 dieną. Dalyviai startuos prie „BestDrive“ automobilių salono Vilniuje ir varžysis įvairiuose kartodromuose, autodromuose, Nemuno žiedo bei kitose specialiai įrengtose trąsose. Varžybų laimėtojai paaiškės birželio 4 dienos vakare, Palangoje.