Elektromobilių klasė: „e-Golf“ paskolino žinomas verslininkas
Ralio organizatoriai nori parodyti, kad elektromobiliai – tai ne tolima ateitis, o dabartis. Jie gali konkuruoti su galingiausiais sportiniais automobiliais, turinčiais vidaus degimo variklius. Žinoma, lieka vienintelė problema – kur greitai įsikrauti elektros energijos. Tačiau šio iššūkio nepabūgo net 6 elektromobilių ekipažai, tarp kurių – ir 15min/Gazas redaktorius Žilvinas Pekarskas su šturmanu Giedrium Žiura.
„Šioje klasėje daugiausia naujųjų Nissan Leaf, tačiau stengsimės parodyti, kad ir su senesnės kartos elektromobiliu galima sėkmingai pasiekti finišą. Savo asmeninį Volkswagen e-Golf mums paskolino žinomas verslininkas, palaikantis elektromobilių judėjimą – Mindaugas Glodas. Todėl stengsimės važiuoti greitai, bet atsargiai“, – sakė Ž.Pekarskas.
Iki šiol Ž.Pekarskas su G.Žiura yra lenktyniavę dyzelinių automobilių, taip pat EKO ir 2000 kub.cm klasėse.
Turistinę klasę nuspalvins dvi „rožinės panteros“
Turistinėje klasėje (ji primena mototurizmo ralį) debiutuoja 15min verslo žurnalistė Jurgita Lapienytė su Videoskyriaus žurnaliste šturmane Austėja Usavičiūte (ji – ralio šturmano Arno Usavičiaus sesuo). Šis duetas tikrai patrauks žiūrovų dėmesį, nes važiuos 1999 m. „Fiat Multipla“, garsėjančia išskirtiniu dizainu ir stiliumi. Ko verti vien rožiniai sėdynių apmušalai. Jurgita jau yra dalyvavusi viename žurnalistų ralyje, tačiau kitame amplua – šturmanės kėdėje. Dabar išbandys jėgas spausdama „City Bee“ multiplos gazą.
„Starto laukiu su jauduliu. Nors dabar atrodo, kad svarbu dalyvauti, puikiai žinau, kad apetitas kyla bevalgant. Azartas didėja, kai pradedi varžytis. Todėl ketinu važiuoti tvarkingai ir atsakingai. Bet ne pasiduoti, o pakovoti. Ir dėl rezultatų, ir dėl dėmesio moteriškam mūsų duetui su nepelnytai baisiausia vadinama Fiat Multipla.
Ralis yra mano aistra – kasmet į vienas ar kitas Lietuvos ralio čempionato varžybas atvilioju vis naujų savo bičiulių stebėti jų ir stengiuosi prisidėti prie šios gražios sporto šakos populiarinimo“, – atviravo Jurgita Lapienytė.
Klasėje 2000 – įspūdinga „Toyota MR-2 Roadster“
2001 metų „Toyota MR-2 Roadster“ vairuos Matas Buzelis – Gazas.lt žurnalistas ir skelbimų portalo „Autoplius.lt“ atstovas. Jo šturmanas – IT specialistas Mantas Venckus. Tai – Mato debiutas „Press ralyje“.
Nuo kitų panašaus gabaritų ekonominės klasės automobilių ši „Toyota“ skiriasi savo variklio komponuote. 1,8 litro motoras montuojamas per vidurį – prieš pat galinę ašį. Taip pat šis modelis – pirmasis ir vienintelis MR2 kabrioletas. Kiti modeliai buvo gaminami su „Targa“ tipo stogais.
Kaip 2000–2006 metų modelis, trečios kartos „MR-2 Roadster“ yra labai lengvas automobilis. Šis mažas kabrioletas sveria kiek mažiau nei 1 toną ir yra apie 200–300 kg lengvesnis už savo pirmtaką – antros kartos „MR2“. Negana to, trečios kartos modelis lengvesnis net už pirmuosius, 1984–1989 metais gamintus modelius. Visi Europos rinkai gaminti „MR-2 Roadster“ turėjo riboto praslydimo „Torsen“ tipo diferencialus. Toks standartinis modelis su 140 AG varikliu iki 100 km/h pagreitėja greičiau nei per 8 sekundes, o maksimalus jo greitis siekia apie 210 km/h.
1600 klasėje startuojantis Tomas Markelevičius: jau laikas nugalėti!
Tomas Markelevičius – 15min spec. korespondentas iš Panevėžio, rašantis visomis įmanomomis temomis: ir apie automobilius, ir apie avarijas, ir apie miesto prie Nevėžio naujienas. Jis „Press ralyje“ senas vilkas, puikiai skaitantis ir kelio knygą, važiuojantis ir slalomus, ir greičio ruožus. Tomui nėra nieko neįmanomo, nes autosporto varžybose jis dalyvauja nuolat.
Tiesą sakant, su savo šturmanu Tadu Martinaičiu (tuo metu TV operatoriumi) Tomas būtent „Press ralyje“ kartu važiuoti pradėjo prieš devynerius metus.
„Šiemet į Press ralį važiuojame labai gerai pasiruošę. Tikslą turime vieną vienintelį – laimėti pirmą vietą klasėje. Prieš šių metų varžybas labai daug treniravausi, automobilis maksimaliai atnaujintas ir patobulintas. Todėl negali būti jokių kalbų apie žemesnę poziciją.
Žinoma, šiame ralyje labai daug lemia vairuotojo ir šturmano tarpusavio supratimas, bendras darbas. Kadangi su Tadu Martinaičiu kartu važiuojame jau daugelį metų, tai irgi galima vadinti mūsų privalumu. Stengsimės nedaryti klaidų, rodyti maksimalų tempą ir laimėti“, – atviravo Tomas Markelevičius.