Visi dalyviai skirstomi į kelias dideles grupes: Press, Sport, Elektrinių, Classic bei Turistinę. Šios taip pat turi savo klases pagal variklių galingumą.
Šiais metais kaip niekad verda arši kova tarp automobilių gamintojų. Savo rinktines pajėgas ralyje rikiuoja „Alfa Romeo“, „Audi“, „Jaguar“ komandos. Taip pat atstovaujama ir „Toyota“, „Hyundai“ dileriams.
Tačiau komandinėje įskaitoje dalyviai kaunasi pasiskirstę į „bičiulių“ ar kolegų komandas. Taip atsirado jau nebe pirmus metus dėl aukščiausių apdovanojimų komandinėje įskaitoje kovojanti „15min-CarVertical“ jungtinė komanda. Supažindiname su dalyviais – net keturiais ekipažais!
PRESS iki 2000cc klasėje Nr.107 kultine „Toyota MR2 Roadster“ startuoja juvelyriniu vairavimo stiliumi pasižymintis „CarVertical“ komunikacijos vadovas Matas Buzelis ir šturmanas Mantas Venckus.
„Per žiemą buvo atlikti tik kuklūs modifikavimo darbai – vis dar tikiu, kad trasose greitį gali suteikti ne šimtai arklio galių, o stabdymas laiku ir mažas automobilio svoris. Tikslas šiems metams – aplenkti absoliučiai visus žurnalistų įskaitos pilotus – ne tik savo klasėje, bet ir kitose. Bus sunku, nes greiti kolegos sėda į greitus automobilius.
Su šturmanu Mantu Venckumi puikiai vienas kitą suprantame. Jeigu nepadarysim klaidų ir gerai išnaudosime automobilio galimybes, galbūt ir pasieksime ambicingą tikslą. Bet kuriuo atveju, svarbiausia – gerai praleisti laiką“, – sakė Matas Buzelis.
Toje pačioje PRESS iki 2000cc klasėje Nr.108 taip pat kultiniu „Mitsubishi Colt“ startuoja 15min GAZAS žurnalistas Tomas Markelevičius.
Šiais metais Tomas startuoja su kitu šturmanu. Šįkart jam kelio knygą skaitys ne Tadas Martinaitis, o Regimantas Nevulis. Pastarasis turi daug patirties lenktyniaujant slalomo varžybose bei šiemet pradėjo karjerą automobilių krose. Ekipažo vairuotojui Tomui Markelevičiui šis ralis bus jau 13-asis. Be pertraukų čia lenktyniaujantis Tomas Markelevičius, kuris „Press Rally“ varžybose 2020-aisiais yra tapęs absoliučiu „Press“ įskaitos nugalėtoju, šiemet vėl važiuos 1993-iųjų metų gamybos „Mitsubishi Colt“ automobiliu. Jis pritaikytas konkrečiai slalomui, turi sportinį pasą, jame sumontuotas dviejų litrų benzininis atmosferinis variklis, hidraulinis rankinis stabdis, tad mažose slalomo trasose šis automobilis turi pranašumą ir tai jau yra įrodęs.
Tačiau kadangi šiemet trasos bus itin greitos – ne klasikinio, o greituminio stiliaus, kalbėti apie lūkesčius Tomui Markelevičiui sunku. „Bandysim nustebinti patys save“, – juokiasi Tomas.
PRESS virš 3000cc klasėje startuoja net 11 ekipažų. Tarp jų – galingu sportišku SUV „Jaguar F-Pace SVR“ (Nr. 115) bandysiantys siekti rezultatų šio ralio senbuviai – 15min GAZAS redaktorius Žilvinas Pekarskas ir patyręs šturmanas Giedrius Žiura.
„Suvaldyti didžiulį galingą JAGUAR – didelis iššūkis. Ypač sunku teisingai pasirinkti stabdymo tašką. Tačiau tikiuosi ralio metu susidraugauti su šiuo labai įspūdingu, agresyviu katinu.
Ralio organizatoriai šiemet apsunkino gyvenimą apsukdami žinomas trasas atvirkščiai. Nemuno žiede ir Aukštadvario kartodrome važiuosime kita tvarka, tad šios trasos bus kaip naujos“, – nekantraudamas starto laukė Ž.Pekarskas.
PRESS virš 3000cc klasėje – labai žavus ekipažas Nr.123 su universalu „Honda Accord“. Tai – žinomas sporto, įžymybių ir aktualijų fotografas Irmantas Gelūnas su šturmane Monika Svėryte.
„Važiuojame praleisti savaitgalio kupino greičio, adrenalino, kelionių, geros kompanijos. Tikslas – pabėgti nuo kasdienybės, o kelionės lapas labai greitai išplėšia iš jos ir visas savaitgalis paskęsta minučių ir kilometrų skaičiuose“, – filosofavo Irmantas.