Vos komisijoms pradėjus darbą, pirmieji formalumus atlikti suskubo „Motorider Racing Team“ lenktynininkai Adomas Gančierius ir Antanas Kanopkinas.
Pagrindiniam lenktynių organizatoriui Oliveriui Renzleriui talkinantis bei techninę apžiūrą vykdantis „Raceadmin.eu“ komisaras Alvydas Petrošius neturėjo priekaištų sportininkams ir suteikė paskutinį, galimybę startuoti patvirtinantį lipduką.
„Visi techniniai reikalavimai, kurių privalu laikytis, buvo aprašyti reglamente. Esminiai akcentai buvo tai, kad privalu paruošti vietą lipdukams klijuoti, negalima naudoti sportinės išmetimo sistemos.
Taip pat turi būti išvesti maitinimo laidai tam, kad būtų kur pajungti mus seksiančią GPS sistemą“, – paaiškino Antanas Kanopkinas.
Po techninės komisijos dalyviai užsuko pas medikus. Čia buvo tikrinama, ar sportininkų sveikata yra tinkama startui šiose beprotiškos ištvermės reikalaujančiose lenktynėse. Medikai tikrino dalyvių širdies ritmą, matavo kraujospūdį. Tačiau šie formalumai buvo privalomi ne visiems.
„Jeigu medikai turi abejonių dėl dalyvio sveikatos, patikrinimas gali būti ir dar nuodugnesnis. Praėjusiais metais keliems dalyviams buvo neleista startuoti būtent dėl rizikingos sveikatos būklės. Mums medikai priekaištų neturėjo. Esame puikios sveikatos ir galime startuoti.
Įdomus dalykas, kuris mus nustebino, yra motobagiais važiuojančių ekipažų sveikatos patikra. Pas medikus privalo apsilankyti tik vairuotojas. Šturmanui to nereikia. Tai gana keista, nes važiuojant ekipaže šturmanui tikrai dažnai tenka lipti iš motobagio, kažkur bėgti prikabinti „gervę“ ar kitaip fiziškai dirbti. Tačiau šios klasės standartai įvedami pirmą kartą, todėl manau, kad ateityje pas medikus šturmanams visgi apsilankyti reikės“, – sakė „CFMOTO Z1000“ motobagį vairuosiantis Antanas Kanopkinas.
Anksti formalumus pabaigti „Motorider Racing Team“ nariai nusprendė ne šiaip. Laisvą laiką jie panaudojo paskutiniams technikos patikrinimams. Tiek Adomas Gančierius, tiek Antanas Kanopkinas su Petru Šiaučiūnu pajudėjo į kalnus, kur koviniu režimu išbandys techniką ir prisimins Transilvanijos kalnų specifiką.
„Gavome „Elka Stage 5“ amortizatorius. Jie yra geriausi iš šios kompanijos produktų gamos. Turėjome mes juos gauti prieš startą, dar Lietuvoje, tačiau siuntinys mūsų nespėjo pasiekti. Mūsų draugai mums paskolino šiuos amortizatorius, jau sureguliuotus būtent pagal šių kalnų specifiką ir išbandytus čia vietoje. Motobagio galas yra labai kietas, o priekis – minkštas. Tokie nustatymai jau yra išbandyti ir jie veikia, o dabar važiuosime treniruotis ir tuo galėsime įsitikinti patys“, – kalbėjo Antanas Kanopkinas.
Oficialus varžybų startas bus paskelbtas antradienį. Dalyvių laukia penkios dienos ir keli šimtai kilometrų kalnais, slėniais, akmenimis bei upių vagomis.