Naujasis „Marussia“ bolidas buvo sukurtas visiškai naujos technikos specialistų komandos, kuriai vadovauja buvęs „Renault“ (dabar „Lotus“) ekipos inžinerijos direktorius Patas Symondsas.
Automobilis, priešingai nei ankstesni, buvo kuriamas pasitelkus vėjo tunelį, o ne vien pasikliaujant kompiuteriniu skaičiuojamosios termodinamikos modeliavimu.
Naujasis „Marussia MR02“, iš pirmo žvilgsnio, atrodo tvarkingiau nei jo pirmtakas. Automobilio nosis pakelta kiek aukščiau, o galinė dalis siauresnė nei anksčiau.
Derėtų pastebėti, kad ant bolido tikrai trūksta rėmėjų logotipų, kas verčia abejoti vienos iš „Formulės-1“ autsaiderių, praėjusio sezono pabaigoje praradusios jau beveik pelnytą pelningą dešimtąją vietą, finansine būkle.
„Marussia“ kol kas yra patvirtinusi tik vieną savo lenktynininką – juo tapo britas Maxas Chiltonas. Sutartį su komanda turėjęs vokietis Timo Glockas buvo priverstas ją palikti dėl finansinių priežasčių. Neoficialių šaltinių teigimu, antruoju pilotu turėtų tapti brazilas Luizas Razia.