Naujausią R3 klasės reikalavimus atitinkantį „Clio“ įsigyti bus galima 2014-ųjų antroje pusėje. Pagrindinis šio skirtumas nuo ankstesniojo „Clio R3“ – naujojo variklis yra su turbina.
2006-aisiais pristatytas pirmasis „Renault Clio R3“ buvo parduotas 373 egzempliorių tiražu. Tai nėra vienintelis „Renault“ gaminamas raliui skirtas automobilis – prancūzai taip pat gali pasiūlyti R1 bei R2 klasėms skirtus „Twingo“ bei pagal N4 reikalavimus paruoštą „Megane“.
Naujasis „Clio R3“ turi 1618 cm3 darbinio tūrio variklį su turbina, šešių pavarų sekvencnę dėžę, o kaip papildoma įranga siūlomos pavarų perjungimo svirtelės už vairo. Pavarų dėžes šiems automobiliams tiekia „Sadev“, amortizatorius bei spyruokles – „Sachs“, stabdžius – PFC, o visą elektroniką – „Cosworth“.
„Mūsų tikslas – patikimas ir galingas automobilis, puikiai tinkamas varžyboms bet kokia danga“, – pasakojo „Renault Sport Technologies“ motorsporto direktorius Arnaudas Boulanger.
Jis atskleidė įdomų faktą – naujojo „Clio R3“ aptarnavimas bus pigesnis nei senojo. Tikslių sumų A.Boulanger įvardinti dar negalėjo – jas bus galima pasakyti tik kitais metais.„Pirmosios kartos R3 automobiliai buvo populiarūs visame pasaulyje – jų yra ne tik Europoje. Pardavėme ne vieną „Clio R3“ Azijoje, Pietų Amerikoje, netgi Okeanijoje“, – sakė direktorius.
„Renault Clio R3“ artimiausiu metu bus testuojamas – tam bus skirtas apie dešimt savaičių ir pasitelkti keli skirtingi vairuotojai. Bandymų dangos – asfaltas bei žvyras. „Norime tiksliai išsiaiškinti, kurie nustatymai kuriai dangai yra geriausi“, – teigė A.Boulanger.