Nors dar praėjusią savaitę ši Kauno rajono komanda pranešė, kad startuos dviejų vairuotojų sudėtimi, tačiau per techninę komisiją ant BMW M2 buvo užklijuotos trijų pilotų pavardės. Netikėtai prie Luko Laukaičio ir Dariaus Ardavičiaus tandemo prisidėjo ir dar vienas lenktynininkas. Trečiuoju komandos vairuotoju tapo Kristijonas Pelanis.
„Iš pradžių ieškojome greito, mūsų lygio vairuotojo, kuris galėtų papildyti komandą. Turėjome keletą kandidatūrų, tačiau tuomet paskambino Kristijonas Pelanis ir pasiteiravo, ar jam atsirastų vairuotojo vieta. Mes tokią žinią sutikome džiugiai, nes su Kristijonu esame važiavę ir ankstesniais metais. Jis tikrai patikimas vairuotojas, turi gerą tempą, yra stabilus, meistriškas ir tausojantis techniką. Dabar esame labiau nei bet kada užtikrinti dėl savo komandos sudėties“, – pasakojo Lukas Laukaitis.
Prie šios Kauno rajono komandos prisijungęs panevėžietis Kristijonas Pelanis „Aurum 1006 km“ lenktynėse jau ne naujokas. Ankstesniais metais jis vairavo dyzelinį automobilį, o išbandęs „PROflame by IRP“ ekipos BMW M2 teigė, kad pastarasis gerokai aštresnis nei pirmtakas.
„Važiuosiu trečius metus iš eilės. Abu kartus važiavau dyzelių klasėje, o dabar sėsiu į varomą benzinu. Džiaugiuosi, kad prie mano galimybės būti komandos vairuotoju prisidėjo partneriai „BioEnergy“, „Specagra“, todėl sukirtome rankomis.
Praėjusį penktadienį buvome Estijos trasoje. Ten turėjome testų ir treniruočių sesiją. Automobilis labai patiko. Geriau laikosi ant kelio, galima greičiau važiuoti posūkiuose. Sieksiu pasirodyti kuo geriau ir tikiuosi su komanda patekti į absoliučios įskaitos dešimtuką“, – kalbėjo Kristijonas Pelanis.
Techninės komisijos patikrą komanda perėjo gana sklandžiai. Komisarai automobilį įvertino puikiai, o vienintelės pastabos buvo duotos tik dėl saugos lankų paminkštinimų. Šią problemą ekipa greit išsprendė ir dabar gali ramiai laukti ketvirtadienio, kai prasidės treniruočių sesija ir BMW M2 ratai pirmą sykį palies Palangos trasos asfaltą.
„Nekantraujame išbandyti, kaip automobilis elgsis trasoje. Manau, kad per treniruotes tiesiog pasidarysime apšilimą, nes ir danga iš pradžių bus nešvari, nebus gero sukibimo, todėl iškart nebandysime siekti maksimalaus tempo. Jei reikės pareguliuosime automobilį pagal trasą, o lenktynėse jau sieksime pademonstruoti kiek įmanoma geresnį rezultatą“, – sakė Lukas Laukaitis.
Pagrindiniai ir didžiausią indėlį į galimybę startuoti įnešę šios ekipos rėmėjai – „PROflame“ ir „Individual Racing Parts“. Komanda taip pat dėkoja ir kitiems savo partneriams – „Acheta“, „Liqui Moly Lietuva“, „Įranga restoranams“, „LKU kredito unijų grupė“, „PGM Technika“, UAB „Ewcon“, „Transporto elektronika“, „Ringaudų servisas“, Dariui Janušui.