Ši žinia reiškia, kad Michaelio Schumacherio atstovaujama komanda ir toliau galės naudoti prieštaringai vertinamą išradimą, pagrįsta modifikuotu galiniu sparnu su įjungus DRS atveriamomis angomis, per kurias patekęs oras visu bolidu ilgiu besitęsiančiais vamzdeliais perduodamas priekinio sparno apipūtimui, taip sumažinant jo pasipriešinimą orui tiesiosiose.
Tokia naujovė „Mercedes“ komandai, manoma, suteikia nemažą pranašumą kvalifikacijoje, kai DRS naudojimas yra neribojamas. Lenktynėse tokio sprendimo nauda nėra tokia didelė, nes sportininkai įtaisą gali įjungti tik tuomet, kai persekioja kitą varžovą ir nuo jo atsilieka ne daugiau kaip viena sekunde.
Analogišką sistemą jau neslepia kuriančios ir kitos „Formulės-1“ komandos. Anksčiau šiam įtaisui priešinosi beveik pusė rikiuotės ekipų, tarp jų ir „Red Bull“, tačiau galiausiai oficialų protestą pateikė tik „Lotus“. Dabar, atmetus skundą, diskusijos šiuo klausimu turėtų baigtis, nors ir lieka nedidelė galimybė, kad nepatenkinti tokiu sprendimu gali imtis teisinio kelio.