„Estams ir Skandinavijos šalių lenktynininkams specifinė Saremos salos kelių danga – pažįstama. Jie įpratę, kad šiose lenktynėse klaidų paprasčiausiai negalima daryti – 20 ar 30 centimetrų nuo idealios trajektorijos, ir gresia rimta avarija. Mums tai buvo nauja patirtis, tačiau sugebėjome rasti reikiamą tempą ir sezoną baigėme galutine pergale“, – sakė 46 metų lenktynininkas.
Sportininko teigimu, siekti svarių laimėjimų, sulaukus tokio amžiaus – retenybė. „Aš pradėjau dalyvauti varžybose, kai man buvo 32–eji. Kiti tokio amžiaus jau baigia karjerą. O mano bendraamžiai važiuoja tik savo malonumui. Man gi vis dar pavyksta iškovoti pergales, nors pernai sakiau, kad aktyvią karjerą baigiu. Tai Ingos nuopelnas – ji mane įkalbėjo ir šiemet dalyvauti lenktynėse. Jos iniciatyva mes startavome ir NEZ čempionate, prieš kurio paskutinį etapą buvome antri“, – prisipažino lenktynininkas.
Realiausiu pretendentu tapti Šiaurės Europos zonos čempionato nugalėtoju buvo „Subaru Impreza WRC“ važiavęs norvego Sveinungo Bieltvedto ekipažas. Tačiau pirmavę bendroje sezono įskaitoje sportininkai varžybose Estijoje buvo priversti pasitraukti iš kovos. O „Saremos“ ralį laimėjęs jų tautietis Madsas Ostbergas galutinėje įskaitoje nuo lietuvių atsiliko... 1 tašku. Beje, NEZ čempionato tvarkaraštyje buvo 9 etapai, o galutinėje įskaitoje buvo skaičiuojami keturiuose raliuose pelnyti taškai.
Nuo 1998 metų dalyvavęs ir baigęs net 72 Lietuvos ralio čempionatų etapus iš eilės Lipeikis ir šį sezoną iškovojo absoliučios įskaitos nugalėtojo vardą, jis tapo ir Lietuvos „Open“ klasės čempionu. Tai jau devintas iš eilės laimėtas Lietuvos čempiono titulas, 7 kartus panevėžiečio ekipažas buvo pirmas ir absoliučioje įskaitoje. Beje, Inga Lipeikytė (dabar studijuojanti Škotijoje) 2005 m. pirmą kartą tapo absoliučia Lietuvos ralio čempione, šiemet šį titulą pelnė antrą sykį. Tai unikalus atvejis Lietuvos automobilių sporto istorijoje.
Nors sezonas ir baigėsi sėkmingai, R. Lipeikis nedrįsta sakyti, kad tęs karjerą. Tiesa, nesako ir kad ją tikrai baigs: „Nenoriu būti turgaus boba. Atvirai sakau – kol kas esu pavargęs ir apie ateitį nenoriu galvoti. Mechanikai gavo atostogų. Jau gerokai senstelėjęs mūsų „Mitsubishi Lancer EVO VIII“ automobilis nebėra konkurencingas. Norint įsigyti „Super 2000“ klasės mašiną, reikia maždaug pusės milijono litų, dar tiek pat reikėtų investuoti į atsargines detales. Laiko sportui aš negaliu skirti daug, Ingai irgi sudėtinga atvykti į varžybas iš užsienio, reikia dirbti ir tiesioginį darbą „Egzotikos“ įmonėje. Kol kas nieko nesakau. Tikrai neturiu sprendimo dėl ateities“, – prisipažino tituluočiausias pastarųjų metų šalies ralio lenktynininkas.
2011 m. Lietuvos ralio sezonas turėtų prasidėti sausio 29 d. „Winter Rally“ lenktynėmis.