Kaip manoma, 51 mln. JAV dolerių per sezoną uždirbantis 30-metis lenktynininkas po sezono taps bedarbiu, nes dabartinė 2007 metų pasaulio čempiono komanda „Ferrari“ jau kiek anksčiau pranešė nuo 2010 metų suomį pakeisianti iš „Renault“ prisiviliotu ispanu Fernando Alonso.
„Formulės-1“ užkulisiuose jau kurį laiką netilo kalbos, jog K.Raikkonenas tikriausiai grįš prie „McLaren“ vairo, tačiau pateikti savo pasiūlymą suskubo ir „Toyota“ komanda.
„Nenorime žaisti jokių užkulisinių žaidimų, – priežastį viešai paskelbti apie derybas su K.Raikkonenu įvardijo „Toyota“ prezidentas Johnas Howettas. – Pateikėme jam pasiūlymą, kuris, mūsų manymu, atsižvelgiant į dabartinę ekonominę situaciją yra labai padorus ir toks, kurį išgalime.“
Tačiau, anot pranešimų, K.Raikkonenas, kuris ne kartą yra sakęs, jog vairuos tik į aukščiausias vietas pretenduojantį bolidą, iš „Toyota“ paprašė solidesnio pasiūlymo.
„Neabejoju, kad su K.Raikkonenu galėtume pasiekti puikių rezultatų. Duotume jam tikrai greitą bolidą“, – žadėjo J.Howettas.
Penktą vietą bendrojoje komandų rikiuotėje prieš paskutinį 2009 metų „Formulės-1“ sezono etapą užimančios „Toyota“ ekipos bolidus šiemet vairavo italas Jarno Trulli ir vokietis Timo Glockas. Tačiau kitam sezonui sutarties su japonų komanda nė vienas iš jų neturi.
„Pateikėme pasiūlymą J.Trulli. Nemanau, jog jis yra nepatenkintas pinigų aspektu, tačiau mes esame pasiryžę derėtis. Italas kitą sezoną galbūt vėl sėdės mūsų bolide, tačiau tai nėra galutinai patvirtinta“, – atviravo „Toyota“ prezidentas, leisdamas suprasti, jog T.Glockas komandoje kitą sezoną nevažiuos.