Primename, kad konfliktas kilo 2010 m. sausį LASF tarybai atšaukus nuo sausio 1 d. įsigaliojusį 2009-12-23 ralio čempionato reglamentą ir palikus galioti 2009-11-25 priimtą reglamento variantą, kuriuo buvo nepatenkinta dalis lenktynininkų, taip prieš pat sezono pradžią buvo pakeista varžybų vykdymo tvarka, įvestos naujos automobilių klasės, atšaukta bendroji ralio įskaita.
Taikos susitarimas pasiektas išplėstinio ralio komiteto posėdžio, kuriame dalyvavo ne tik dabartiniai jo nariai, bet ir tuometinio ralio komiteto atstovai, buvęs LASF prezidentas Romas Austinskas, sprendimu suinteresuoti sportininkai, metu.
Ramūnas Šaučikovas |
„Situacija buvo tokia, kad priėmus vieną ar kitą sprendimą, suinteresuotos pusės būtų turėjusios galimybę jį protestuoti, vėl bylinėtis su federacija ir laimėti teisme. Bet kuris priimtų sprendimų Lietuvos automobilių sportui būtų buvęs lygus pralaimėjimui, todėl džiaugiuosi, kad ši istorija pagaliau baigėsi. Sauliui Girdauskui atsisakius ateityje bylinėtis dėl reglamento, sportininkai įsipareigojo nebesikreipti į teismą.“, – sakė lenktynininkas Ramūnas Šaučikovas, laikinai einantis ralio komiteto pirmininko pareigas iš jų atsistatydinus Ričardui Abelkiui.
Ralio komiteto sprendimu paliktas galioti 2009-12-23 Lietuvos automobilių ralio čempionato reglamentas: trumpai tariant, pagal jį teisioji konflikto pusė – lenktynininkas Rokas Lipeikis, kuriam per 3 teismų metus LASF jau sumokėjo apie 100 tūkst. Lt.
2009-ųjų Lietuvos automobilių ralio čempionato bendrosios įskaitos ir A3500 klasės rezultatai bus paskelbti ir nugalėtojai apdovanoti gegužės pabaigoje vyksiančio „Vilniaus“ ralio metu.