Šios dvi komandos, kurių automobiliai ruošiami tame pačiame garaže, yra labai skirtingos, tačiau tuo pačiu ir gana panašios. Kone didžiausias skirtumas yra tai, jog komandų automobiliai – visiška priešingybė.
„Domus Lumina Racing“ pilotai sės prie priekiniais ratais varomo ir automatinę pavarų dėžę turinčio „Volkswagen Golf“ vairo, o „SamsonasRacing.com“ ekipažo nariai varžybose pasirodys BMW M3 automobiliu.
Tuo metu panašumas yra vienas – abiejų ekipų sudėtyse galima rasti ne tik žiedo, bet ir ralio lenktynininkų. Ir įdomiausia tai, kad abu, tų pačių mechanikų aptarnaujami automobiliai, varžybose kovos toje pačioje klasėje. Plačiau apie komandų pasiruošimą varžyboms sutiko papasakoti vienas iš pilotų Mindaugas Varža.
Klasikinio ralio pilotai praktiškai abiejose mašinose.
„Komandų sudėtys – ralinės. Klasikinio ralio pilotai praktiškai abiejose mašinose. Iš trijų lenktynininkų kiekvienoje – po du ralio lenktynininkus.
BMW ekipažas tai jau nusistovėjęs ir tokia sudėtimi startuoja jau ne pirmą kartą. Turime ambicijų klasėje iškovoti kokią nors vietą. Aišku, konkurencija A3000+ klasėje bus labai didelė.
Kartu su manimi važiuos Mindaugas Liatukas, kuris jau metų pradžioje nusprendė šturmuoti ilgų distancijų čempionatą. Egidijus Valeiša – geras mano bičiulis, kolega ralyje, esame važiavę viename ekipaže. Egidijus ralyje šiemet demonstruoja įspūdingą tempą. Manau, kad jis prie BMW M3 šiemet įpratęs labiausiai, nes tokiu pačiu automobiliu važiuoja ralyje.
Aišku, tik su kitomis padangomis ir kitokia pakaba, bet automobilis jam gerai pažįstamas. Taigi, mūsų komanda turi dideles ambicijas“, – sakė vienas iš „SamsonasRacing.com“ pilotų Mindaugas Varža.
Kita komanda, prie kurios automobilio pluša tie patys mechanikai – „Domus Lumina Racing“. Šeštosios kartos „Volkswagen Golf“ automobiliu čia startuos Vincas Gerdžiūnas, Linas Vaškys ir Mantas Jancauskas.
„Mantas Jancauskas – geras mano draugas. Anksčiau jis nieko bendro su sportu neturėjo, bet prieš porą metų pradėjo. Įkalbėjau jį pabandyti automobilių sportą. Jis per porą metų padarė ypatingą progresą ir profesionalumas vis dar kyla. Tai parodė ir jo rezultatai kitose žiedinėse lenktynėse. Ne kartą tapo prizininku.
Kiti kolegos – klasikinio ralio sportininkai Vincas Gerdžiūnas ir Linas Vaškys. Jie ralyje važiuoja su galinga technika – „Subaru Impreza STI“ ir „Mitsubishi Lancer EVO IX“. Jie prie to greičio įpratę. Tikiu, kad tai bus greitas ekipažas“, – kalbėjo M.Varža.
Antrasis „SamsonasRacing.com“ komandos pilotas Mindaugas Liatukas teigia, kad praėjusiais metais „ENEOS 1006 km” lenktynėse visiems kortas maišęs lietus jų ekipažo nerimauti neverčia.
„Prie lietaus esame pripratę. Pernai jis mums nesutrukdė parodyti gerus rezultatus, bet šiek tiek pavedė technika. Šiemet tikimės daugiau sauso asfalto, kad galėtume konkuruoti su kitomis komandomis“, – kalbėjo Mindaugas Liatukas.
Nors komandos į Palangą išvyksta trečiadienį, antradienio vakare dirbtuvėse dar virė darbai. Mechanikai iki paskutinės minutės rūpinosi, kad viskas būtų paruošta idealiai. Nuo sustyguotos pakabos iki švarių automobilio langų.
Manau, kad šito, paskutinės nakties sindromo niekada neišsigydisime.
„Prieš dvejus metus buvai atvažiavęs ir čia diskutavome apie paskutinės nakties ligą. Kaip matai, vaizdas nepasikeitė, gal tik ta naktis garaže bus trumpesnė. Galbūt tuo užsikrėtėme nuo ralio.
Norisi pasiruošti viską preciziškai, todėl atrodome kaip studentai, kuriems visada trūksta vienos nakties. Tačiau jau geriau remontuoti naktį ir garaže nei prieš varžybas ant lietaus palapinėje. Manau, kad šito, paskutinės nakties sindromo niekada neišsigydisime. Tačiau tai iš dalies net patinka. Jei viskas prieš varžybas būtų gerai, atrodytų, kad tai nesąmonė.
Kai didelių darbų nėra, pradedi galvoti, kad kažkas negerai, kodėl nėra didelių darbų. Tačiau didelių darbų šiemet neturime, jaučiamės pasiruošę stipriai ir tikimės, kad tai atsipirks.
Aišku, šis sportas iš vietos nejudėtų be rėmėjų. Pagrindiniai mūsų rėmėjai – UAB „Rivatra“, UAB „Skuba“ ir, aišku, idėjinis įkvėpėjas bei dvasia „Samsonas Racing“, „Samsonas Motorsport“.
Kito ekipažo didžiausias rėmėjas „Domus Lumina“. Jos vadovas Mantas į sportą investuoja. Ne tik į padangas, ne tik į techniką, bet ir į treniruotes, tobulėjimą“, – pasakoja M.Varža.
„Žiūrovai, nemaišykite varžybų. Tūkstantis kilometrų tai nėra ralis. Tai žiedinės varžybos. Aišku, atvažiuokite ir į ralius. Mojuokite mums, rėkite, o mes spausime akceleratorių.
Gaila, kad Palangoje nėra tramplinų, pamojuotume ant jų, bet pamojuosime trasoje ant tų vadinamų „šikanų“. Kviečiu palaikyti mus ir mūsų draugų ekipažus“, – kalbėjo M.Varža.