Lenktynininkams šį kartą buvo paruošti du greičio ruožai. 6 ir 7,2 kilometro ilgio atkarpos driekėsi Ukmergės apylinkėse, greta Šešuolių gyvenvietės. Prie super sprinto varžybų starto stojo per 20 dalyvių, kurie varžėsi skirtingose klasėse.
Abi distancijas visi dalyviai galėjo įveikti po penkis kartus, tačiau kai kuriems užteko ir mažiau bandymų tam, kad pajustų važiavimo apledėjusiais keliais subtilybes.
Nors abu greičio ruožai buvo greiti ir pakankamai techniški, tačiau dalyviai čia beveik neklydo, todėl smarkiai sudaužytų ar kitaip sugadintų automobilių praktiškai nebuvo.
AWD klasėje karaliavo „Subaru“
Šį kartą daugiausiai dalyvių užsiregistravo į AWD – automobilių, varomų keturiais ratais, klasę. Čia geriausią rezultatą pademonstravo „Subaru Impreza“ vairavęs Vincas Gerdžiūnas. Lenktynininkas abu greičio ruožus nuvažiavo per 7 min. 46 sek.
Antroje liko analogišku automobiliu startavęs Eugenijus Sladkevičius. Trečią vietą klasėje nuskynė Mindaugas Sokas.
Verta pažymėti, kad penki iš šešių klasėje startavusių ekipažų vairavo vienokius ar kitokius „Subaru Impreza“ automobilius ir tik vienas duetas jiems pirštinę metė vairuodamas „Audi“.
Vienas dalyvis startavo ir AWD SPORT klasėje, tačiau Jurijui Ždanovičiui nebuvo su kuo varžytis. Jam teko lenktyniauti su savimi ir bandyti gerinti užfiksuotus laikus.
Absoliučiu nugalėtoju tapo Evaldas Joteika
Dviejų varomųjų ratų klasėje 2WD greičiausias buvo Valdas Tamoliūnas su „Peugeot 306“. Jis abu greičio ruožus įveikė per beveik 7 min. 57 sek. Viena pozicija ir maždaug vienuolika sekundžių nuo jo atsiliko Vytautas Dusevičius. Trečias finišavo Rokas Jatulis.
Klasėje 2WD SPORT buvo užfiksuotas absoliučiai geriausias visų varžybų rezultatas. Klasėje ir bendroje įskaitoje nugalėtoju tapo vietinis herojus Evaldas Joteika. Su „VW Golf“ neišskiriamas ir gausų būrį gerbėjų šalia trasos turėjęs lenktynininkas abi distancijas įveikė per rekordinį 7 min. 7 sek. laiką.
Agresyviai ir aštriai važiavęs sportininkas sakė, kad tokia taktika pasiteisino, nors klaidų pradžioje ir pasitaikė.
„Šiais metais tai buvo pirma proga išbandyti sportinius dyglius. Prieš varžybas teko susireguliuoti tik stabdžius. Ant tokios dangos važiavau pirmą kartą šiemet. Pirmame ir antrame greičio ruožuose nespėjome pristabdyti prieš greičio gesinimo zonas ir ja pračiuožėme. Buvo labai slidu. Teko stumtis atgal ir zonas įveikti pagal taisykles. Po to apsipratome, stabdėme anksčiau ir tai pasiteisino. Rezultatu esame patenkinti, nes aplenkėme visus varžovus“, – įspūdžiai dalijosi Evaldas Joteika.
Anot Evaldo Joteikos, šie keliai jam puikiai pažįstami, tačiau lėkti negirdint šturmano – nevalia.
„Mano šturmanas šiose varžybose buvo Mažvydas Pažūsis. Su juo kartu važiuojame tik antrą kartą, tačiau susikalbėti pavyko. Šie keliai, kuriais vyko varžybos, man labai gerai pažįstami. Gyvenu vos per kilometrą nuo trasos. Aišku, galima pagalvoti, kad greičio ruožus moku jau mintinai, tačiau šturmanas vis tiek reikalingas. Iš atminties toli nenuvažiuosi“, – pasakojo „VW Golf“ vairavęs lenktynininkas.
Susidarė ne visos klasės
4x4 klasėje startavo vienas dalyvis – Virginijus Narauskas, vairavęs „Mitsubishi Pajero“. Nors dalyvių sąraše iš pradžių buvo ir įspūdingai važiuojančio Merkio Saukevičiaus pavardė, tačiau jis varžybų dieną trasoje su savo „Toyota Tacoma“ nepasirodė.
Trys dalyviai varžėsi ir NEW klasėje. Per 8 min. 14 sek. du greičio ruožus įveikęs Andrius Sadauskas su „Audi Coupe“ buvo pirmas. Už jo išsirikiavo Rokas Irmelinskas, vairavęs tokį patį automobilį bei Vytautas Inčius su „Subaru Impreza“.
Širvintų automobilių sporto klubas savo interneto svetainėje skelbia, kad netrukus dalyviai bus pakviesti varžytis ir dar viename etape. Kitos super sprinto varžybos vasario 16-ą dieną turėtų vykti Širvintų apylinkėse.