Atnaujinta 20:16, po 4 GR: Juodoje tamsoje suorganizuotame greičio ruože tamsos gąsdinimams geriausiai atsispyrė Martynas Samuitis. Ramūnas Šaučikovas puikiai suskaitė stenogramą ir per 22,8 km ilgio tamsią trasą šis ekipažas sugebėjo panaikinti visą iki Vytauto Švedo ir Žilvino Sakalausko trūkstamą deficitą – 16,9 sekundės. M. Samuitis ir V. Švedas dalinasi pirmąją vietą – jų laikai po keturių greičio ruožų yra absoliučiai identiški. Taigi, į šeštadienį lenktynininkai perkels dar daugiau intrigų.
Į trečiąją vietą iš ketvirtosios pakilo Giedrius Notkus su Dalium Strižanu. Jie pozicijomis apsikeitė su Daunoravičių ekipažu.
Po penktadienio pirmąsias 7 pozicijas dalinasi sportininkai, važiuojantys „Mitsubishi Evolution“ technika. Būrį „Evo“ vejasi Vaidas Žala su Dainiumi Alekna – jie pilotuoja „Subaru Impreza WRX STI Spec-C“.
„Rally Classic“ akimirka |
„Honda Civic Type-R“ pilotuojantis Gintautas Šlepikas su šturmanu Audriumi Pivoru taip pat parodė gerą paskutinio penktadienio greičio ruožo įveikimo laiką. Savo klasėje jie prieš artimiausią persekiotoją Joną Pipirą išlaiko didesnę nei minutės persvarą.
„Rally-Live.lt“ duomenimis, du lietuvių ekipažai naktiniame greičio ruože pasitraukė dėl gedimų. Ralis baigtas Justo Tamašausko bei Mindaugo Čeko ekipažams.
Atnaujinta 17:09, po 3 GR: Vytautas Švedas tempą diktavo ir trečiajame greičio ruože. Beveik dvidešimties kilometrų ilgio atkarpoje jis buvo akivaizdžiai greitesnis už visus savo konkurentus. Antri pagal greitį šiame ruože buvo Mindaugas bei Artūras Daunoravičiai. Jie nuo Švedo atsiliko 12,4 sekundės ir bendroje įskaitoje šoktelėjo į 3 poziciją.
Tuo tarpu Ramūno Čapkausko ir Tomo Šipkausko ekipažas 19 km ilgio trasoje sugaišo kiek daugiau laiko ir iš 3 vietos bendroje įskaitoje nukrito į penktąją. Juos nuo lyderių skiria daugiau nei 26 sekundės.
Martynas Samuitis su Ramūnu Šaučikovu ir toliau laikos įsikibę antrosios pozicijos.
„Rally Classic“ akimirka |
Po trečiojo greičio ruožo „Rally Classic“ varžybas paliko trys lietuvių ekipažai: Ričardas Baubinas su Algirdu Čičinsku, Dainius Matijošaitis su Mindaugu Čepuliu ir legendinis Dovilas Čiutelė su Aleksandru Dainiu. Visus juo pavedė techniniai gedimai.
Suomių Taisko Lario ir Pasi Torma ekipažas su kelių dešimčių metų senumo kompaktišku „Toyota Starlet“ automobiliu trečiajame greičio ruože parodė puikų tempą – jie aplenkė ne vieną ekipažą, važiuojantį su gerokai galingesne technika.
Atnaujinta 15:48, po 2 GR: Antrasis greičio ruožas pareikalavo daugiau aukų – su gedimais susidūrė net keturi automobiliai: du lietuvių ir po vieną lenkų bei suomių ekipažą.
Lyderio poziciją po antrojo ruožo išlaiko Vytautas Švedas, tačiau nuo jo turėtos 1,9 sekundės persvaros Martųnas Samuitis „nukirpo“ 0,3 sekundės. Kova labai apylygė – 17,8 km ilgio trasoje penki pirmieji ekipažai tilpo į 6 sekundžių intervalą.
„Rally Classic“ akimirka |
Ramūno Čapkausko ir Tomo Šipkausko ekipažas išlaiko trečiąją poziciją, tačiau jiems į nugarą kvėpuoja Giedrius Notkus ir Dalius Strižanas su „Mitsubishi Evolution IX“ automobiliu.
Dainius Matijošaitis su Mindaugu Čepuliu kol kas nuo lyderių atsilieka 1 minute ir 17 sekundžių. Šis ekipažas kėsinasi į Gedimino Ramono užimamą 7 vietą.
Labai efektingai ir efektyviai vairuoja Karolis Raišys, kuriam stenogramą skaito Vytautas Dusevičius. Su BMW M3 automobiliu jie nuo Vytauto Švedo atsilieka 1 minutę ir 22 sekundes. Tačiau be papildomos varančiosios ašies konkuruoti su visus varančiuosius ratus turinčiais „Evolution“ arba „Impreza“ – tikrai sudėtinga.
Atnaujinta 15:22, po 1 GR: Pirmąjį greičio ruožą greičiausiai įveikė Vytauto Švedo ir Žilvino Sakalausko ekipažas su „Mitsubishi Evolution X“ automobiliu. Jie 9,25 km ilgio žvyru padengtą trasą įveikė per 4 min. 38,7 s. 1,9 sekundės nuo lyderių atsilieka Martynas Samuitis su Ramūnu Šaučikovu, o trečioje vietoje finišavę Ramūnas Čapkauskas su Tomu Šipkausku pirmąjį greičio ruožą įveikė tik puse sekundės lėčiau nei antrąją poziciją užimantis ekipažas.
Pranešama, kad pirmųjų devynių kilometrų neatlaikė Justo Tamašausko ir Luko Vosyliaus technika. Variklio gedimą patyrė ir Mindaugo Čeko ir Pauliaus Balčiūno ekipažas.
„Rally Classic“ akimirka |
Gerą tempą demonstruoja Gintautas Šlepikas su „Honda Civic Type-R“. Jis nuo artimiausio savo klasės varžovo Mantvydo Repšio atitrūko 1,2 sekundės, tačiau identišką laiką parodė ir BMW M3 pilotuojantis Karolis Raišys.
Pradžia. Ralyje dalyvaus 45 ekipažai, tarp kurių – visi greičiausi Lietuvos ir Baltarusijos ralistai. Trūksta tik Dominyko Butvilo ir Renato Vaitkevičiaus su „Mitsubishi Lancer Evo X“. Prieš kelias savaites vykusiame septintame LARČ etape „Lotos Rally Poland“ D.Butvilas užsitikrino pirmąją vietą bendroje LARČ įskaitoje ir į Druskininkus nusprendė nevažiuoti. D.Butvilas jau antrus metus iš eilės tampa greičiausiu ralistu Lietuvoje.
Į ralį sugrįžta kurį laiką nematyti žmonės – epizodiškai šiemet važiavęs Deividas Jocius su Kastyčiu Torrau sieks pakartoti „Winter Rally“ pasiekimą. Tame ralyje jų nepralenkė niekas. Šiemet tik žiedinėse lenktynėse dalyvavęs Dainius Matijošaitis taip pat grįžta į žvyrkelius – tapęs Lietuvos žiedinių lenktynių čempionu, Dainius su Mindaugu Čepuliu šturmano vietoje tikrins, ar po metų pertraukos gali būti konkurencingi Lietuvoje.
Oficialus ralio atidarymas vyks penktadienį, 13 val. 45 min., „Druskininkai Europa Royale“ viešbutyje. Pirmojo greičio ruožo pradžia – 14 val. 30 min. Pirmą ralio dieną žiūrovai išvys ir naktinį greičio ruožą – 19 val. 30 min. prasideda ketvirtasis, pavadintas „Dzūkijos mediena“.
Šeštadienį ralistai startuoja 10 val. 30 min. „Hermio“ greičio ruože, o paskutinis ralyje – aštuntas – prasidės 14 val.
Ralio žemėlapius rasite paspaudę čia.
Ralio starto transliacija
Dalyvių starto tvarka: