Jeigu pasėdėjus greta bandomuoju greičio ruožu skriejančių Europos čempiono Aurelijaus Simaškos ir daugkartinio Lietuvos ralio čempiono Lino Vaitekūno vis dar atrodys „galiu geriau“ – jūsų laukia šviesi ateitis „Red Bull“ ar „Monster Energy“ komandose.
Užbėgdamas įvykiams už akių „N40 vyrų autoklubo“ senbuviai jaučia pilietinę pareigą perspėti apie šalutinį tokio eksperimento poveikį. Visų pirma profesionaliam automobilių sportui parengtas „Mitsubishi EVO VIII“ nuo kasdienybės mašinų skiriasi kaip diena ir naktis. Kai maždaug 300 AG ir apie 500 Nm sukimo momentą turintis monstras šauna iš vietos, atrodo, kad pats esi mažas golfo kamuoliukas, o kažkas didžiausia riedmuša smogia tau į nugarą. Valdyti tokį daiktą reikia ne sportininko licenzijos, o pažymėjimo apie baigtus pirotechninkos kursus, nes pagreitis labiau primena sprogimą. Jei paprastam mirtingajam tuo metu nepritemsta sąmonė, vienintelė galvoje tvinksinti mintis „gerasis Dieve, jei liksiu sveikas – būsiu geras, skusiu bulves, plausiu indus ir kasdien paskambinsiu mamai“...
Vienas dalykas stebėti lenktynes iš šono ir visai kitas viską pamatyti iš vidaus
Iš tiesų, profesionalo rankose ralio automobilis („Rally Taxi“ dirbs „Mitsubishi Lancer EVO 8“ ir „Mitsubishi Lancer EVO 9“) virsta tikrų tikriausia adrenalino mašina, gaminančia tokius įspūdžius, kuriuos palyginti su kasdienėje aplinkoje patiriamais dalykais nelabai įmanoma.
„Visiems norintiems „Žemaitijos ralio 2015“ žiūrovams mes šitą patirties spragą padėsim užpildyti. Įveikti bandomąjį greičio ruožą (iš viso 6 kilometrus) sėdint šturmano kėdėje, pamatyti, kaip dideliu greičiu lekiantis automobilis valdomas staigiuose posūkiuose, kaip profesionalai reaguoja ekstremaliose situacijose į netikėtas kliūtis kelyje. Vienas dalykas stebėti lenktynes iš šono ir visai kitas viską pamatyti iš vidaus“, – dėstė N40 vyrų autoklubo narys A. Simaška.
„Žemaitjos ralyje“ beprotiškiausias „Rally Taxi“ dirbs penktadienį (birželio 26 d.), nuo 17 iki 21val. ir šeštadienį nuo 9 iki 20 val. bandomajame greičio ruože.
Beje, kiekvienas išdrįsęs ekstremaliam pasivažinėjimui sportiniu automobiliu gaus šį nuotykį įamžinusį vaizdo įrašą: salone esančiųjų veidus ir vaizdą iš mašinos vidaus filmuos dvi kameros, o trasoje dirbs du profesionalūs operatoriai.