Privačiuose testuose buvo galima išvysti du automobilius. Lenkai A.Stec ir D.Zdanowicz vairavo „Mitsubishi Lancer EVO X“, o L.Kotarba ir T.Kotarba sėdo prie „Citroen C3 R5“ vairo.
Būtent šiam ekipažui ir talkino „Citroen Total“ komandos lenktynininkas Madsas Ostbergas. Pilotas pasakojo, kad į Lietuvą atvyko tam, jog padėtų Lenkijos sportininkams įgauti įgūdžių važiuojant ant žvyro.
„Aš jau turiu šiek tiek patirties vairuojant šį „Citroen C3 R5“, o Lukas ne. Būtent todėl Lukas mane čia ir pasikvietė, kad pasidalinčiau savo žiniomis su juo. Malonu jam padėti.
Pabandysiu jam pagelbėti tiek automobilio reguliavime, tiek ekipažo darbe, kad jis galėtų važiuoti greičiau. Jie ketina lenktyniauti ERC etape Lenkijoje, tačiau ant žvyro dangos Lukas patirties praktiškai neturi. Tam ir esame čia“, – sakė Madsas Ostbergas.
Testai buvo surengti „Rally Žemaitija“ varžybų 7/9 greičio ruožo atkarpoje. Kelmės rajono žvyrą išbandė ir pats Madsas Ostbergas su lenkų „Citroen C3 R5“, kuris tvirtino, kad tokie greičio ruožai yra puikūs ne tik treniruotėms, bet ir lenktynėms.
„2014 metais lenktyniavau Lietuvoje, kai buvo bendras WRC etapas su Lenkija. Būtent šiame krašte nesu lenktyniavęs, bet žinau, kad čia savaitgalį jau vyko ralis. Šio greičio ruožo danga gana minkšta, tačiau man patinka. Galima išbandyti automobilį maksimaliai. Tikiuosi, kad testai bus naudingi komandai“, – kalbėjo Madsas Ostbergas.
Madsas Ostbergas paklaustas, ar norėtų pats startuoti kuriame nors Lietuvos ralio čempionato etape tvirtino, kad tai būtų visai smagi avantiūra, tačiau jo kalendorius šiemet labai įtemptas, todėl papildomoms veikloms laiko mažai.
Sportininkas pridūrė, kad į Lietuvą veikiausiai užsuktų tuo atveju, jei kuris nors mūsų šalies lenktynininkas įsigytų „Citroen C3 R5“ automobilį.