„Rally Žemaitija“ po trijų greičio ruožų pirmauja „Agrorodeo“ duetas

Kelmės apylinkėse vykstančiame „Rally Žemaitija“ po pirmų trijų greičio ruožų pirmauja „Agrorodeo“ ekipažas – Vaidotas Žala ir AndrisMalnieks.
Varžybų akimirka
Varžybų akimirka / Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr.

Pirmus tris žvyrinius greičio ruožus lenktynininkai įveikė greičiausiai ir prieš du vakarinius etapus Kelmės mieste turi susikrovę kiek didesnę nei 30 sekundžių persvarą.

„Pirmieji greičio ruožai buvo labai smagūs – nors važiavom pirmi ir kelias buvo slidus, tačiau galima važiuoti plačiai. Antrą kartą važiuojant tą patį ruožą sukibimas jau buvo geresnis ir greičiai visai kiti.

Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Varžybų akimirka
Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Varžybų akimirka

Oras puikus – nei per karšta, nei per šalta. Yra nedidelis vėjas, tad vėliau startuojantiems ekipažams nėra dulkių.

Pasitikėjimas savimi, šturmanu ir automobiliu po Europos čempionato etapo Latvijoje paaugęs – ten važiavome kaip meškinai po žiemos iš urvo išlindę, o dabar jaučiasi, kad lenktyniaujame dažniau“, – išlipęs iš automobilio po pirmųjų greičio ruožų pasakojo V. Žala.

Antrąją vietą po trijų „Rally Žemaitija“ greičio ruožų užima svečiai iš Lenkijos AronasDomžala ir JaroslawasBaranas, treti – R5 automobiliu debiutuojantis Vytauto Švedo ir Žilvino Sakalausko ekipažas. Nuo jų minimaliai atsilieka Giedrius Notkus su DaliumiStrižanu, važiuojantys „MitsubishiLancerEvo“.

„Mūsų tikslas prieš ralį toks ir buvo – kiek įmanoma nepaleisti R5 automobiliais važiuojančių konkurentų, išlaikyti intrigą, neleisti jiems atsipalaiduoti. Po truputį įgaunam formą – pradžioje buvom apsnūdę, o dabar jau įgaunam greitį ir pradedam važiuoti savo tempu“, – kalbėjo G. Notkus.

V. Švedas savo ruožtu pripažino, kad jų tikslas – priprasti prie visiškai kitokios R5 technikos ir apie pergalę svarstyti būtų pernelyg ambicinga.

„Mes kol kas treniruočių režimu nuvažiavom apie 55 kilometrus. Kadangi lyginant su senąja mūsų technika čia beveik viską – nuo akseleratoriaus spaudimo iki stabdymo taškų parinkimo – reikia daryti kitaip nei esame įpratę, kol kas prieš kiekvieną posūkį reiks įtemptai galvoti apie trajektorijos konstravimą.

Greitesni būsim, kai visa tai galėsim daryti automatiškai. Tam reikia nuvažiuoti bent 400–500 km greičio ruožų. Vadinasi, atėjom į šokių vakarą su mergaite, kurios dorai nepažįstam, todėl mūsų kadrilis ko gero nebus pats įspūdingiausias“, – juokavo V. Švedas.

Ralis jau pirmąją dieną baigėsi keliems ekipažams, tačiau pasitraukimų priežastis – techninės problemos. Tarp jų – ir greitu „MitsubishiMirage RS Proto Evo II“ važiavusiems Eugenijui Sladkevičiui bei Gediminui Saudargui. Jų automobiliui sugedo pavarų dėžė.

Penktadienio vakare sportininkų dar laukia 2 trumpi greičio ruožai Kelmės mieste, o šeštadienį – dar septyni. Iš viso „Rally Žemaitija“ trasos sudaro 113 km.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų