Papildyta 20.47 val. „Rally Žemaitija“ užtikrintai laimėjo Vaidotas Žala ir Andris Malnieks. Antras – Giedrius Notkus. Bronza – Benediktas Vanagas.
Po pirmojo ralio trečdalio (jis suskirstytas į tris stapus po kelis GR), pirmavo V.Žala su A.Malnieku. Antras – B.Vanagas su M.Čepuliu. Trečias – G.Notkus su D.Strižanu. Rezultatus gyvai galite sekti čia.
Papildyta. Po antrojo trečdalio (po GR 6) bendroje įskaitoje užtikrintai pirmauja V.Žala, laimėjęs visus greičio ruožus.
Antras – Giedrius Notkus, Benediktą Vanagą lenkiatis 0,3 sek. Iš ketvirtos vietos į TOP 16 nukrito Vytautas Švedas, turėjęs problemų GR 6 – skaitytojai įkėlė nuotrauką, kurioje matosi šalikelėje sustojęs Vytauto automobilis.
Pats Vytautas 15min papasakojo, kas nutiko iš tikrųjų ir kaip jis prarado 4 minutes.
Toliau laukia greiti GR, kurie palankesni ne R5 klasės „Škoda“ ir „Ford“, o seniesiems „Mitsubishi“, kurie yra galingesni, todėl greitesni tiesiojoje.
Štai ką apie intrigą likusiuose GR galvoja dėl antros vietos kovojantys G.Notkus ir B.Vanagas:
Intriguojančios dvikovos
Nors tradiciškai daugiausia dėmesio sulaukia galingiausius automobilius pilotuojantys ir dėl aukščiausių pozicijų bendroje įskaitoje kovojantys ralio meistrų ekipažai, antraplanėse dvikovose tarp skirtingų klasių lyderių dramos ir azarto nė kiek ne mažiau. Štai kam daugiausia dėmesio skiria patys lenktynininkai ir ralio žinovai.
Viena labiausiai intriguojančių „Viada Rally Žemaitija 2018“ dvikovų vyksta tarp trijų Dakaro maratono dalyvių: Benedikto Vanago, Vaidoto Žalos ir pajėgiausio Baltarusijos ralio megažvaigždės Sergejaus Viazovičiaus, šį sausį Pietų Amerikoje užėmusio 2-ąją vietą sunkvežimių įskaitoje.
Nors svečias vairuoja „Mitsubishi Lancer EVO X“, parengtą pagal N4 techninius reikalavimus, kuris su R5 bolidais gali konkuruoti labiau teoriškai (tiesa – posūkiais neperkrautame testiniame greičio ruože geriausią laiką „atvežė“ Vytautas Švedas, važiuojantis būtent su N4 automobiliu; padėtis turėtų keistis startavus siauruose ir lėtesniuose GR), visgi Sergejus yra aukščiausios klasės profesionalas ir tuo pasakyta beveik viskas. Vaidoto ir Benedikto mašinos yra beveik identiškos, abiejų sportininkų motyvacija pasirodyti maksimaliai gerai yra Everesto dydžio, abu itin kruopščiai ruošėsi startui Žemaitijoje.
Šios mikrodvikos dalyviais neabejotinai taps dar du ekipažai, vairuojantys R5 automobilius: Egidijus Valeiša su „Ford Fiesta R5“ ir ralio veteranas iš Suomijos Saku Vierimaa su „Citroen DS3 R“.
Kitas dėmesio traukos centras – greitieji BMW M3 automobiliai, paruošti pagal L9 klasės techninius reikalavimus, leidžiančiais itin daug improvizuoti ieškant didžiausio greičio trasoje. Tokį automobilį pilotuoja pastaraisiais metais Lietuvos čempionate dominavęs latvis Janis Vorobjovs ir dosniai lenktynininko talentu apdovanotas Justas Tamašauskas. Jiems iššūkį bandys mesti dar du varžovai. Artimoje standartiniams modeliams „BMW Cup“ įskaitoje startuoja trys iš esmės identiški automobiliai, kurie šįkart dar bus apauti vienodomis naujomis padangomis.
Jau minėtoje N4 klasėje be V. Švedo startuoja pastaraisiais metais sparčiai progresuojantis Karolis Šiugždinis, Eugenijus Michalauskas, svečiais iš Latvijos ir Ukrainos Dmitrijus Feofanovas bei Sergei Potiyko.