Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Ramūnas Šaučikovas apie praėjusį Winter ralį

Gal tik dabar atlėgo, kad nefinišavome „Winter Rally“ šiais metais. Iki šiandien nekilo ranka parašyti – tiek daug emocijų susikaupė ralio dienomis ir po to...
Ramūnas Šaučikovas
Ramūnas Šaučikovas / Komandos nuotr.

Bet viskam savo laikas – juolab, kad šiandien jaučiu galiu ne tik aprašyti trumpai nebaigimo priežastis, bet ir papasakoti daugiau apie emocijas ir kitus įvykius. Stengiuosi vadovautis faktais:

- Likus 10 valandų iki ralio starto, pirmą kartą su Martynu kartu susėdome į mašiną ir bandėme viską perprasti (Ačiū sodybos šeimininkui Arvydui ir jo svečiams šiauliečiams, kurie leido triukšmauti keliuke prie jų sodybos :).

Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./Martynas Samuitis/Ramūnas `aučikovas, Mitsubishi Lancer Evo X
Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./Martynas Samuitis/Ramūnas Šaučikovas, „Mitsubishi Lancer Evo X“

- GR1-2: viskas kaip ir nieko. Tik labai šalta. Ir šiek tiek per atsargiai.

- GR3: labai prastai. Labai stipriai per atsargiai.

- GR4: sutarėme, kad pradedam važiuoti rimtai. Tempas puikus. Deja, tik pusę greičio ruožo. Sustojome paskui sugedusį ir kelią užblokavusį ekipažą nr.35.  Ekipažas jokios skubos pasitraukti nereiškė. Ačiū žiūrovams, kurie nelengvai, bet išstūmė juos į griovį. Tad prastovėjome apie 40 sek. Apskritai, važiuojant šį GR mus iš viso stabdė/lėtino dėl avarijų 3 kartus.

- GR5-6: kodėl taip sunku sugrįžti į tinkamą tempą… Smulkmena, bet geriamasis vanduo, kurį turėjau šalia savęs, užšalo...

- Servisas: rašau prašymą peržiūrėti mūsų GR4 įveikimo laiką.

- GR7-8-9-10: grįžinėjame į savo vėžes. Šiuose GR užimame atitinkamai – 5, 8, 7, 6 vietas.  Pėdų nejaučiu :)

Andriaus Lauciaus nuotr./Martynas Samuitis/Ramūnas `aučikovas, Mitsubishi Lancer Evo X
Andriaus Lauciaus nuotr./Martynas Samuitis/Ramūnas Šaučikovas, „Mitsubishi Lancer Evo X“

- GR11: pradedam suprasti, kad kažkas blogai su pagrindiniais elektronikos prietaisais – centrine valdymo konsole ir “Coralba”... Nebegirdim viens kito. Visą greičio ruožą Martynas važiavo be stenogramos. GR pabaigoje automobilis pradeda trūkčioti, Martynas sako, kad trūksta kuro. Pagal kompiuterio parodymus aš dar matau likusius 16 litrų.

Gaunu patvirtinimą, kad greičiausiai mums GR4 skaičiuos apie tokį patį laiką, kaip GR3. Tokiu atveju, po GR11 esame ±8 pozicijoje.

- GR12: jau pirmajame kilometre baigiasi kuras. Martynas dar sugeba išriedėti į kelkraštį. Toliau pajudėti negalime. Ačiū Andriui ir jo draugams iš Kauno, kurie padėjo nutraukti automobilį dar toliau į pievą bei sušildė mus. Būtume labai greitai sušalę :)

www.martinsport.lt

Bastūno nuotr./Martynas Samuitis/Ramūnas `aučikovas, Mitsubishi Lancer Evo X
Bastūno nuotr./Martynas Samuitis/Ramūnas Šaučikovas, „Mitsubishi Lancer Evo X“

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų