Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„RC Cola racing by 8000RPM motorsport“ triumfas Palangoje: iškovota pirma vieta klasėje

Dramatiškose ir incidentų gausa pasižymėjusiose šių metų „Aurum 1006 km“ lenktynėse „RC Cola racing by 8000RPM motorsport“ komandai pavyko įgyvendinti savo planus – komanda iškovojo pirmąją vietą klasėje ir finišavo praktiškai sveiku automobiliu, nors kovinių randų ant jų „Ford Shelby“ visgi atsirado, rašoma pranešime spaudai.
„RC Cola racing by 8000RPM motorsport“
„RC Cola racing by 8000RPM motorsport“ / Modesto Valantavičiaus nuotr.

Komandos lenktynininkas Aurimas Eidžiūnas pasakoja, kad ekipai lenktynės klojosi beveik pagal planą. Automobilis kaprizų nerodė, todėl neplanuotą sustojimą atlikti teko tik sykį, kai nutrūko generatoriaus dirželis.

„Varžybos išties buvo labai nervingos, labai daug veiksmo trasoje, bet aš džiaugiuosi, kad mūsų komandos vadovas sugebėjo išnaudoti visas situacijas mūsų ekipos naudai. Strateginiai sprendimai buvo tikrai puikūs – analizavome, skaičiavome ir pasirinkome tinkamus momentus degalų pylimui, padangų keitimui, vairuotojų pasikeitimams“, – sakė Aurimas Eidžiūnas, kuris su komanda triumfavo TC5 klasėje, o absoliučioje rikiuotėje finišavo 19-oje vietoje.

Aurimo Eidžiūno teigimu, varžybų metu „Ford Shelby“ apetitas buvo mažesnis nei ekipa planavo. Iš viso per lenktynes amerikietiškas V8 variklis sunaudojo 435 litrus benzino. Taip įvyko todėl, kad šįkart trasoje buvo išties daug incidentų ir tuo pačiu geltonų vėliavų fazių, todėl ramus važiavimas leido taupyti degalus. Nors „RC Cola racing by 8000RPM motorsport“ ekipa į rimtus kontaktus su varžovais neįsivėlė, vienas incidentas paliko kovos randus.

„Kontaktas įvyko ties išvažiavimu į starto-finišo tiesiąją. Dave Holland važiavo mums iš paskos, o mūsų komandos narys Vilmantas Pupius – priekyje. Tai abu jie džentelmenai, vienas kitą sugalvojo užleisti. Tai tas mandagumas baigėsi nedideliu susidūrimu, nes vienas kitą praleidinėdami jie ten abu netilpo. Mums durys sulinko, jiems žibintas sudužo, tai tokie ir nuostoliai. Be rimtesnių pasekmių“, – kalbėjo Aurimas Eidžiūnas.

Kitas komandos lenktynininkas Darius Biesevičius pasidžiaugė, kad jų „Ford Shelby“ bolidas kantriai tarnavo nuo lenktynių pradžios iki pabaigos. Ir jei ne tas vienintelis netikėtas sustojimas dėl nukritusio generatoriaus dirželio, lenktynes būtų galima vadinti idealiomis. Tačiau Darius Biesevičius po pergalės teigė, kad šio automobilio potencialas dar didelis ir pirmiausia jį pagreitinti galima sumažinant svorį, nes čia rezervo yra dar labai daug.

„Mašiną reikia tobulinti. Nors techninių bėdų didelių neturėjome, bet trūksta greičio. Reikėtų nukirpti dar kokius du šimtus kilogramų, nors pagal reglamentą galėtume ir visą pusę tonos. Turėdami mažesnį svorį galėtume galvoti apie didesnį greitį. Taip pat dar žinau dalykų, kuriuos būtų galima patobulinti. Ta mašina šioje trasoje turėtų važiuoti 1 min. 12 sek., o ne 1 min. 18 sek. Tačiau šių metų planas įvykdytas, nes pagrindinė mintis buvo su niekuo neįsivelti į jokias nesąmones, ką gana sėkmingai ir padarėme“, – sakė Darius Biesevičius.

„RC Cola racing by 8000RPM motorsport“ komanda tvirtina, kad šiuo išskirtiniu „Ford Shelby“ automobiliu šiemet dar planuoja pasirodyti ir kitose varžybose. Nors konkretus planas dar dėliojamas, tačiau ekipą bus galima išvysti tiek Lietuvoje, tiek kitose Baltijos šalių trasose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai
Reklama
Namuose drėgna, kaupiasi kondensatas ant langų. Kaip apsaugoti savo namus nuo pelėsio?
Reklama
Advento kalendoriai – nuo paprastos tradicijos iki prabangos segmento
Reklama
Kaip išvengti peršalimo komplikacijos – sinusito