Tai jau antra „Recoil“ serijos dalis – šįkart veiksmui pasirinkta „Baja 1000“ lenktynių gimtinė – Ensenados miesto apylinkės. „Monster Energy“ kūrybinė grupė gimtuosius greičio ruožus ar dykumų platybes nusprendė iškeisti į kiek labiau civilizuotą aplinką – juk kiekvienas save automobilių entuziastu vadinantis žmogus giliai mintyse įsivaizduoja, kaip koks ralio bolidas atrodytų miesto gatvėse.
Tačiau šioje vietoje reikėtų trumpam pamiršti lietuvišką žodžio „ralis“ sąvoką. Ir pamirškite dūzgiančius 1,6 litro „turbo“ variklius. Vietos turbokompresoriui ar keliems čia nėra ir visai nereikia. Beveik tris kartus daugiau galios ir garso takelis, kuriam pavydėtų net dabartinių „Formulės-1“ bolidų kūrėjai. Panašiai šalia skambėtų nebent Antrojo Pasaulinio Karo „Spitfire“ naikintuvai.
Žavios interneto herojaus, žinomo pokerio lošėjo ir ginklų kolekcionieriaus Dano Bilzeriano asistentės ir fizikos dėsnius laužantis, V8 motoru su perkūno tonu aprūpintas pono Baldwino „Trophy Truck“ pikapas drumstė ramybę vakarų Meksikos pakrantėje. Iššūkis čia paprastas: lenktynininkas su šiuo automobiliu per 20 minučių turėjo pasiekti pakrantę.
Sunku net įsivaizduoti, kaip beveik 3 tonų masė skrieja 20 metrų į tolį. Tačiau 800 AG šiam, iš pirmo žvilgsnio, sunkiasvoriui „Sumo“ imtynininkui suteikia įspūdingą vikrumą. Galingas pikapas su didesnėmis nei metro aukščio padangomis iššūkius priima vieną po kito. Nebaisūs čia ir laiptai, kuriais nuvažiavę paprasti automobiliai būtų nebetinkami naudoti. O gal net ir remontuoti.
Milžiniškam „Trophy Truck“ pikapui dideli šuoliai ir gigantiškos apkrovos neatrodo baisios. Ir tam yra priežastis: 65 cm priekinių bei net 85 cm galinių amortizatorių eiga visus kelio nelygumus sugeria be didesnio streso. Visa tai gali priminti radijo bangomis valdomus bagius, tačiau nepamirškite, kad jų greitį reikėtų padidinti iki didesnio nei 160 km/h, o svorį – apie tūkstantį kartų – iki 2,8 tonos.