Po pirmųjų varžybų „Ferrari“ lenktynininkas Fernando Alonso pareiškė, kad „Mercedes“ Australijoje tiesiog žaidė su savo varžovais.
N.Rosbergas greičiausią laiką Melburno trasoje užfiksavo 19-ame rate – tuomet kai bolidų bakuose dar buvo gana daug degalų. Tuo tarpu visi kiti pilotai geriausius laikus pasiekė iki lenktynių pabaigos likus apie 20 ratų.
„Manau, kad „Mercedes“ tiesiog palaikė tempą ir per daug nespaudė. Greičiausiai jie dar turi neatskleistų triukų“, – pasakojo „Red Bull“ ekipos vadovas Christianas Horneris.
Anot brito, jo vadovaujama komanda kol kas yra vienoje grupėje su „Ferrari“, „McLaren“ ir „Williams“. Būtent pastaroji, C.Hornerio teigimu, dabar yra antra pagal pajėgumą ekipa.
„Esu įsitikinęs, kad jie nepasirodė taip gerai, kaip iš tikrųjų galėjo. Šiuo metu jie yra antroji pagal pajėgumą komanda. Tuo tarpu mes daugiausiai problemų šiuo metu turime su „Renault“ jėgaine. Būtent su ja susijusios bėdos sudaro 90 proc. visų mūsų problemų“, – pasakojo C.Horneris.
„Mercedes“ bolidų kūrėjas Aldo Costa atskleidė, kad komanda į Australiją buvo atsivežusi patobulintą priekinį sparną, tačiau jo taip ir nepanaudojo.
„Turėjome tik du sparnus. Nenorėjome rizikuoti ir sulaužyti vieną iš jų. Tokiu atveju ant vieno bolido būtume montavę naują, o ant kito seną priekinį sparną“, – pasakojo „Mercedes“ specialistas A.Costa.
Kalbama, jog tarp „Mercedes“ sukurtų naujų detalių yra ir radikaliai trumpesnė nosis, tačiau ji neperėjo FIA nustatyto avarijos testo, dėl to komanda šio elemento kol kas negali naudoti varžybose.