„Red Bull“: patirties stoka kuriant ERS – „Renault“ problemų priežastis

„Red Bull“ ekipos vadovas Christianas Horneris pareiškė, kad dabartinių „Renault“ problemų priežastis yra patirties stoka kuriant energijos rekuperacijos sistemas.
Christianas Horneris
Christianas Horneris / „Scanpix“ nuotr.

Kinetinė energijos rekuperacijos sistema (KERS) F-1 debiutavo 2009 m. Tuomet jos kurimu užsiimė ne pats variklių gamintojas, o tuometinė „Renault“ (dabar „Lotus“) komanda.

Vėliau, nuo 2011 m., šią estafetę perėmė „Red Bull“. Būtent pastaroji dabar kiek įmanoma bando padėti išspręsti problemas naujų jėgainių gamintojai ir tiekėjai „Renault“.

„Volvo“ nuotr./Kinetinės energijos regeneracijos sistema
„Volvo“ nuotr./KERS sistema

„Remdamiesi savo patirtimi padedame jiems sprendžiant visas problemas, susijusias su visa energijos rekuperacijos sistema. Būtent šioje srityje mes galime jiems padėti labiausiai. Šiuo metu ten slypi didžiausios problemos“, – sakė „Red Bull“ ekipos vadovas C.Horneris.

Britas kaltina buvusį „Renault“ komandos vadovą Flavio Briatore, kuris praeityje nusprendė, kad ne variklių gamintojas, o pati ekipa turi pati kurti KERS sistemą.

Toks italo sprendimas tuomet nieko blogo nežadėjo, tačiau dabar, kai šiuolaikinės jėgainės tapo tokios sudėtingos, patirties stoka atsisuko prieš pačią „Renault“.

„Scanpix“ nuotr./Christianas Horneris
„Scanpix“ nuotr./Christianas Horneris

„Flavio prieš keletą metų priėmė sprendimą, kad komanda, o ne variklių gamintojas, turi pasirūpinti KERS sistema. „Renault“ vėliau pardavė savo ekipą, o mes perėmėme KERS ir sukūrėme savo sistemą. Dabar energijos rekuperacijos sistema tapo variklių gamintojo atsakomybė. Tačiau jiems reikia įveikti daug aukštesnę įkalnę nei „Ferrari“, arba „Mercedes“, kurie turi daugiau patirties“, – teigė C.Horneris

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis