Minėtosios ekipos pilotai kartu per keturias dienas įveikė vos 21 ratą – mažiausiai tarp visų dalyvių. A.Newey teigimu, daugiausiai problemų kilo galinėje bolido dalyje, kai nuo įkaitusios išmėtimo sistemos užsidegdavo automobilis. Lyg to būtų negana, komanda taip kentėjo nuo „Renault” jėgainės problemų.
„Iš mūsų pusės, Jerezo trasoje ne kartą buvome sustoję, kai dėl išmetimo sistemos sukelto karščio užsidegdavo galinė bolido dalis. Tai problema, kurią tikimės išspręsti iki bandymų Bahreine. Tiesą pasakius, problemos atsirado dėl laiko stokos. Viską galėjome patikrinti dar savo bazėje. Tačiau tam reikėjo viską užbaigti anksčiau. Tačiau tiek mes, tiek „Renault” stokojome laiko. Jei būtume turėję dar porą savaičių, viso to greičiausiai nebūtų nutikę. Deja, visa tai teko padaryti bandymų metu, visiems matant”, – pasakojo „Red Bull” specialistas A.Newey.
A.Newey ne tik pripažino savo padarytas klaidas, bet ir prakalbo apie naująją „Renault” jėgainę, kuri anot specialisto, yra itin reikli aušinimui.
„Mes savo klaidas pripažįstame. Problemos kilo dėl agresyvaus elementų išdėstymo bolide. Tačiau turėjome surizikuoti, kad turėtume gerą paketą. Taip pat privalėjome kiek įmanoma sumažinti aerodinamikos srityje patirtą žalą dėl itin didelių aušinimo reikalavimų. Panašu, kad „Renault” jėgainė yra itin reikli aušinimui. Jie mums iškėlė gana sudėtingą tikslą. Tai turės tam tikrų privalumų jei tik mes sugebėsime jį pasiekti. Tačiau tai padaryti nebus lengva”, – sakė A.Newey.
A.Newey pripažįsta, kad naujų sistemų išdėstymas bolide tapo itin dideliu iššūkiu automobilių kūrėjams.
„Viską tinkamai sutalpinti bolide tapo tikrai didžiuliu iššūkiu. Galime sakyti, kad radiatoriaus zona dabar yra dvigubai didesnė nei tuomet, kai naudojome V8 variklius. Taigi, reikia viską tinkamai sutalpinti nepadarant didelės žalos aerodinamikos srityje. Tai tikrai didelis iššūkis”, – sakė „Red Bull” technikos direktorius.