Paaiškėjo, kad Kanados GP metu Tarptautinė automobilių federacija (FIA) „Red Bull“ bolide aptiko mechanizmą, kurio pagalba buvo galima be jokių įrankių lengvai pakeisti priekinės pakabos nustatymus, įskaitant ir prošvaisą.
„Formulės-1“ bolidų pakabos turi būti reguliuojamos tik naudojantis specialiais įrankiais, todėl čempionams buvo liepta atitinkamai pakeisti savo sistemą. Toks reikalavimas įvestas tam, kad tarp kvalifikacijos ir lenktynių nebūtų atlikta draudžiamų pakeitimų.
„Red Bull“ komandos naudotas mechanizmas teoriškai suteikdavo galimybę čempionams nepastebėtiems pakeisti priekinės pakabos aukštį prieš lenktynes, taip geriau pritaikant bolidą varžybų pradžiai, kai dėl pilno degalų bako priekis šiek tiek pakyla aukštyn.
Čempionų vadovas Christianas Horneris atmetė įtarimus, kad ekipa praktikoje pasinaudojo tokia galimybe.
„Pakeitimus buvo galima atlikti ir ranka, ir įrankiais, tačiau FIA mus informavo, kad norėtų tik įrankių naudojimo. Tarp kvalifikacijos ir lenktynių mes niekada nekeitėme prošvaisos ar panašiai“, – užtikrino britas.
„Manau, kad tai (tokie įtarimai – red. past.) yra neišvengiami, kai esi pajėgus. Jei kiti skundžiasi, reiškia turi greitą bolidą. Taip yra ir šiuo atveju.“
Primename, kad po Monako GP etapo „Red Bull“ buvo priversta modifikuoti bolido dugno konstrukciją, kurioje buvo aptikta draudžiamų angų, o prieš šį savaitgalį čempionai turėjo atsisakyti ginčytino variklių reguliavimo.