Šiemet visos F-1 ekipos į savo bolidus montuos visiškai naujus V6 tipo turbokompresorinius variklius. Daugelis sutinka, jog jų patikimumas bus vienas iš svarbiausių faktorių lemsiančių galutinius lenktynių rezultatus.
Gali pritrūkti degalų
Lyg to būtų ne gana, pagal naująsias taisykles pilotai per lenktynes galės sunaudoti tik 100 kg degalų. Pirmosios sezono varžybos gali būti itin įdomios, kadangi Melburno (Australija) trasa yra ta vieta, kur F-1 bolidai dažniausiai sunaudoja daugiausiai kuro.
„Manau, kad finišo gali nepasiekti itin daug dalyvių, galbūt net 50 procentų. Kuras šiemet bus tikras iššūkis. Per lenktynes galėsime jo sunaudoti tik 100 kg. O kur dar patikimumas. Tai bus vienas svarbiausių faktorių pirmose sezono lenktynėse. Ir žinoma, per visą sezoną galėsime panaudoti tik penkis variklius“, – kalbėjo „Red Bull“ ekipos vadovas C.Horneris.
F-1 komandos išsiskirs į dvi grupes
C.Horneris mano, jog prie naujų taisyklių bei visų pokyčių greičiausiai prisitaikys didžiosios komandos, kurios turi daugiau išteklių. Taigi, šiemet F-1 čempionate dalyvaujančios komandos greičiausiai susiskirstys į dvi grupes – pirmąją grupę turėtų sudaryti turtingosios ekipos, antrąją – visos likusios.
„Rikiuotės gale besivaržančioms komandos tai bus milžiniškas iššūkis. Dėl naujų jėgainių padidės išlaidos. Skirtumai tarp komandų bus didesni. Nesvarbu, jog daugelis naujam sezonui turėjo pradėjo ruoštis beveik nuo nulio. Komandos, kurios gali pasigirti didesniais resursais, visada bus labiau pažengusios ir greičiau prisitaikys prie esamos situacijos. Manau, jog šiemet gali būti taip, kad komandos išsiskirstys į dvi grupes. Stabilumas bus itin svarbus. Taisyklės, kurias turime šių metų sezonui, daug ką nulems“,- mintimis pasidalijo C.Horneris.