Komandos pilotas Renaldas Šeinauskas pasakoja, kad iš ralio trasų praktiškai buvo dingęs tik jis vienas, mat šturmanė Rūta Krikščiūnaitė praėjusį sezoną stenogramą skaitė lenktynininkui Valerijui Afanasjevui, su kuriuo tapo 2018-ųjų metų „BMW Cup“ įskaitos čempionais.
Renaldas Šeinauskas atskleidė, kad „RR Team“ pertrauką padaryti nusprendė todėl, nes sumanė per metus susiburti naują ir gerokai galingesnį automobilį, kuris būtų konkurencingas L9 įskaitoje, vadinamoje „emkių“ klase. Tačiau planas laikui bėgant pasikeitė.
„Kūrėme naują BMW E46, tačiau gaminant tą mašiną netyčia atsirado planas B – E36 „kompaktas“ su 2,8 motoru, kuris puikiai atitinka „BMW Cup“ klasę. Pasitarę, paskaičiavę ir sudėlioję pliusus bei minusus nusprendėme, kad planą A paliekame ateičiai ir imamės plano B. Kadangi plane A buvo labai daug nestandartinių sprendimų, pagalvojome, kad būtų kvaila šokti į „winterį“ su neištestuota mašina ir lėkti, kai labai didelė tikimybė, kad kažkas nesuveiks ir teks sustoti.
Taigi, nusprendėme imti „kompaktą“ ir pagazuoti per dvi klases – tai „BMW Cup“ ir LARČ5 – L9. Į L9 registruojamės vien tam, kad uždirbti šiek tiek taškų, nes sezono eigoje jau planuojame į dienos šviesą ištraukti planą A, su kuriuo būtent L9 klasėje ir važiuosime. Dabar juokiamės, kad į planą B tiek sudėjome, kad gal net būtų buvę lengviau pabaigti planą A“, – nuotaikingai apie automobilių kūrybos procesą pasakojo Renaldas Šeinauskas.
Apie šio sezono tikslus Renaldas Šeinauskas kalba neslėpdamas ambicijų – „RR Team“ duetas nusiteikęs laimėti ne tik L9 klasę, bet ir visą 2WD įskaitą. Tad „winteryje“ surinkęs simbolinius taškus su „kompaktu“, vėliau ekipažas savo tikslų jau sieks su kur kas greitesniu BMW.
Renaldas Šeinauskas tikina, kad metų pertrauka ralyje nebuvo tokia didelė, kad tektų iš naujo žadinti prisnūdusius įgūdžius, o visus metus su kitu vairuotoju važiavusi jo šturmanė Rūta Krikščiūnaitė šiuo metu apskritai yra geros formos.
„Nors ir nelenktyniavau, tačiau treniravomės. Tuo pačiu padėjau ir vienam ekipažui kovoti dėl aukščiausių titulų, tai tas vairas kaip ir nebuvo apleistas. Aišku, pertrauka tikrai man nepridėjo greičio, todėl turėsime pasidarbuoti testuose ir viską prisiminti. „Winteryje“ gal dar nebūsime geriausioje formoje. Būtent šiame ralyje ir sieksime prisiminti visus įgūdžius, viską, ką mokame ir galime. Kituose etapuose jau bus galima lėkti šiek tiek agresyviau“, – kalbėjo Renaldas Šeinauskas.
Renaldas Šeinauskas sako, kad daugiau detalių apie plano A automobilį BMW E46 komanda atskleis vėliau, kai ralio bolidas jau bus kovinėje parengtyje.