Laukia variklių homologacija
Visi motorų gamintojai vasario 28 dieną metams turės homologuoti savo variklius ir šiemet negalės jų modifikuoti. Tiesa, F-1 sporto taisyklės leidžia sezono metu atlikti tam tikrus pakeitimus. Tačiau tai galima dalyti tik dėl patikimumo, saugumo arba išlaidų mažinimo priežasčių.
„Renault“ operacijų trasoje vadovas Remi Taffinas sakė, kad gamintojas iš Prancūzas greičiausiai pasinaudos tokia galimybe. Atsižvelgus į tai, kad tai pirmieji metai, kuomet bus naudojami naujieji varikliai, manoma, jog motorus bandys modifikuoti visi trys variklių gamintojai.
„Homologavus variklį atsiduri sudėtingoje situacijoje jei susiduri su patikimumo problemomis. Yra taisyklė, kuri mums leidžia pakeisti tam tikras variklio dalis kilus bėdų su patikimumu. Pasinaudojome ja praeityje, pasinaudosime greičiausiai ir šiemet. Tačiau tai nereiškia, kad turime rimtų problemų. Savo bazėje esame išbandę visas dalis ir žinome, kad jos dirba puikiai, tiesiog turime jas visas priversti gerai dirbti kartu“, – sakė „Renault“ specialistas R.Taffinas.
R.Taffinas įsitikinęs, kad nepaisant bandymų metu kilusių problemų, naujasis „Renault“ V6 variklis bus konkurencingas.
„Turime išspausti viską ką galime iš to, ką šiuo metu turime. Kol kas mums sunkiai sekasi priversti viską gerai dirbti kartu. Situacija iš išorės atrodo daug prasčiau nei yra iš vidaus. Tai sunki akimirka, kurią mes įveiksime. Turime problemų, tačiau jų nėra šimtai. Yra kelios, kurias turime išspręsti“,- sakė R.Taffinas.