„Visų pirma reikėtų pasakyti, nesvarbu kokie bus varikliai, F-1 liks autosporto viršūnė“, - pareiškė prancūzų gamintojo technikos direktorius Robas White'as.
„Bolidai liks greičiausi, kokiais varžomosi uždaruose žieduose. Dėl to, kad taupysime degalus ar lenktyniausime mažindami kuro sąnaudas, automobiliai nepradės gesti, stoti tuščiais bakais ar virsti parduotuvių vežimėliais.“
„Šie varikliai bus labai triukšmingi. Tai bus labai aukštų apsukų varikliai. Pagal taisykles panašu, kad linkstama prie 15 000 aps./min. limito. Be to, dėl kuro srauto ribojimo šių variklių veikimo greitis bus arčiau viršutinės ribos, o ne žemiau“, - aiškino specialistas.
„Viena turbina turi daug svarbių pranašumų. Pirma, dėl to bus galima panaudoti dalį keturių cilindrų varikliams jau atliko darbo. <...> Be to, vienoje turbinoje bus apjungti šeši išmetamieji vamzdžiai ir gale liks tik vienas, todėl garsas bus daug aukštesnis nei keturių cilindrų ar V6 variklių su atskirais išmetamaisiais vamzdžiais.“
„Skirtingų erų F-1 varikliai skleisdavo skirtingą garsą ir nemanau, kad kada nors F-1 motoro garsas ką nors yra nuvylęs. <...> Esu visiškai tikras, kad variklių garsas bus vertas F-1 ir net geresnis, nei kai kurių ankstesnių kartų F-1 motorų.“
„Vienintelis būdas išlaikyti dabartinių F-1 variklių garsą būtų toliau naudoti tuos pačius motorus“, - pažymėjo jis.
Jeanas Francois Caubet, vadovaujantis „Renault Sport“ padaliniui, atskleidė, kad prancūzai jau buvo pradėję anksčiau priimto 1,6 l 4 cilindrų turbo variklio bandymus, ir net toks motoras skleidė puikų garsą.
„Mes ant stendo jau buvome pastatę keturių cilindrų variklį ir jo garsas beveik nesiskyrė nuo V8, besisukančio 12-14 tūkstančių apsukų.“
„V6 su vienu išmetamuoju vamzdžiu skambės labai gerai“, - prognozavo jis.
Pabaigai, „Williams“ komandos direktorius Adamas Parras pridūrė, kad nepaisant kiek pakoreguoto variklių standarto „Formulės-1“ bolidai techninio aptarnavimo zonoje judės naudodami vien sukauptą elektros energiją.