Variklių pajėgumas atitinka maksimalius lūkesčius
Šiemet F-1 sportas pereina nuo 2,4 l V8 atmosferinių variklių prie 1,6 l V6 turbo agregatų. Nors buvo manoma, kad dėl šio pokyčio lenktynininkai vidutinę trasą įveiks apie 3 sekundėmis lėčiau nei anksčiau, naujieji varikliai, panašu, niekuo nenusileis ankstesniems.
„Nors iš pradžių tai tebuvo akademinis klausimas, o vėliau labiau priartėjo prie realybės, tačiau dabar aišku, kad neturime dėl ko nerimauti. Aišku, mes vis dar virtualiame pasaulyje, o ne trasoje, tačiau matavome pajėgumą ant stendo ir šis atitiko pačius didžiausius lūkesčius“, – atsakė R. White’as.
„Mes tikime, kad galios vienetas suteiks daug galios, pakankamai daug, kad bolidai važiuotų greitai. Galia šiemet bus perduodama kiek kitaip dėl naujų taisyklių. Vairavimas taip pat bus pastebimai kitoks, tačiau trasoje tikrai matysime tikrą greitį“, – vylėsi vienas vadovų.
Neprognozuojami rezultatai
Šiemet įsigaliojantis 100 kg kuro – 35 proc. mažiau nei pernai – lenktynėms limitas ir 100 kg/val. kuro srauto ribojimas, specialisto nuomone, bent iš pradžių lems didelę taktinių sprendimų įvairovę ir neprognozuojamus lenktynių rezultatus.
„Šiemet bus daug faktorių, lemsiančių neprognozuojamą baigtį, o daugelio nuomone, neprognozuojami rezultatai sportui yra gerai. Turime nepamiršti fundamentalių elementų. Starto rikiuotėje bus 22 bolidai, o lenktynes laimės greičiausiai finišą pasiekęs lenktynininkas, todėl prieš tai galėsime stebėti kovas dėl pozicijų trasoje ir tikrą lenktyniavimą“, – pasakojo R.White`as.
R. White’ui paantrino ir kitas „Renault Sport“ specialistas, operacijų trasoje vadovas Remi Taffinas.
„Naudojant V8 variklius, mes suplanuodavome taktiką ir lenktynių gale nuo optimumo būdavome nutolę ne daugiau kaip 1 procentu. Šiemet suklydus gali nepataikyti daugeliu dešimčių sekundžių“, – teigė pašnekovas.